Ik vind het echt tegenvallen om leuke spijkerbroeken te kopen. Skinnys vind ik echt ver-schrik-ke-lijk met mijn benen dus die draag ik uit principe niet. Het lijkt wel of zwangerschapsbroeken alleen maar skinny zijn. Jakkie. Heb 2 zwangerschapsbroeken tot nu toe, maar die gaan om en om zo ongeveer in de was. Heb er echt gemak van. Gewone broeken doen me pijn in de buik. Jurkjes draag ik nooit, dus nu ook niet.. Dus als iemand nog lekker veel bootcut broeken weet te vinden..?
Ik draag grotendeels mijn eigen kleding. Enige kledingstukken waarvan ik echt blij ben dat ik ze gekocht heb zijn een legging en een rokje bij Prenatal. Voor de rest een paar dingen via Marktplaats, maar toch relatief weinig gedragen. Verder vind ik harembroeken en van die strandtuniekjes heel lekker zitten, die draag ik dan ook graag. Zitten tenminste niet zo strak om je buik.
ik koop alles via marktplaats en facebook.. heb tot nu toe alleen 2 nieuwe bh's gekocht. ik zou eens bij bonprix kijken, daar vond ik wel leuke singe dingen staan
Handig zulke tips! Toch een paar sites die ik nog niet ken.. ga ik mooi kijken. Onze H&M heeft geen mama afdeling helaas. En ik ben blij dat ik niet de enige ben die die broeken allemaal niet zo fijn vind zitten. Maar toch veel shirts lees ik. Das wel jammer ik moet echt netjes op het werk. Jurkje of anders broek met een jasje.
Hoe doen jullie dat als jullie iets op marktplaats zien? Gaan jullie dan naar zo iemand toe om het eerst te passen? Of laten jullie het gewoon thuis bezorgen?
Ik probeer in ieder geval te achterhalen welk merk het is, dan weet ik de pasvorm. Verder even kritisch kijken naar de foto. Als dat allemaal goed is, laat ik het gewoon bezorgen. Het ergste wat je kan gebeuren is dat het toch niet past, en dat zet ik zelf dan weer op MP. Ik heb bijvoorbeeld nog een zwarte krijtstreepbroek maat 44 over, iemand interesse? @NiHeJa: ik vind de positiespijkerbroeken van Miss Etam heerlijk, die vallen normaal en geen skinny inderdaad.
Ik ben helemaal fan van seraphine. De pasvorm en het materiaal is echt geweldig. Ze hebben heel veel leuke casual kleding en jurkjes. Het meeste van prenatal vind ik een nogal hoog "mammie" gehalte hebben. Ik was heel optimistisch dat ik nog lang in mijn eigen kleding zou passen maar dat viel een beetje tegen. Vanaf week 12 moest ik al in zwangerschapsbroeken en nu net 32 weken past geen enkele normale outfit meer.
Vorige zwangerschap veel besteld bij Paradisio. Dit keer vooral bij Esprit en Noppies. Ik hou dan weer wel heel erg van het comfort en de pasvorm van (goeie) zwangerschapskledij. Creatief zijn met normale kleding werkt bij mij minder goed. Ik kom altijd alleen op mijn buik aan en draag normaal vaak vrij strakke kleding, dat past helemaal niet. Sommige jurkjes gaan in principe wel, maar komen dan vooraan veel korter dan achteraan, echt niet mooi. Dus ik moet sowieso een specifieke garderobe hebben. Enkele van de broeken draag ik graag nog wat door na de bevalling. En er zijn zelfs stuks die ook daarna nog draagbaar zijn. En van de shirts zijn een aantal met voedingsmogelijkheid.
Ik ben het toch wel eens met Baileyy die de vraag stelde. Er zijn "genoeg" winkels waar je zwangerschapskleding kunt kopen, maar dat zijn allemaal jeans-achtige broeken en t-shirts met een print er op. Ik moet er voor mijn werk ook netjes en representatief uit zien en loop normaal in bloesjes met pantalons en/of colberts. Ik vind de positiemode allemaal erg casual. En dan ben je, als je dat niet wilt, genoodzaakt om nette jurkjes aan te trekken, terwijl ik daar ook niet altijd "zin" in heb. Een gat in de markt misschien
Goh, er zijn toch al een pak merken die dat gat opvullen hoor, maar ben het ermee eens dat je die niet vindt in pakweg Babydump of Prenatal. Heeft denk ik meer te maken met het doelpubliek. Merken met minder casual looks: Fragile, Happymum, Isabella Oliver, Pas de Deux, Attesa, Bliss, Pietro Brunelli, Queen Mum, Sara/Menonove,... Met Fragile en Isabella Oliver heb ikzelf al goeie ervaringen.
En toch kan ik het niet vinden. Waar zijn die merken te koop dan? Alles via internet vind ik met maten ook niet rcht handig maarja soms moet het helaas wel
Ja denk het ook wel. Ik zou erg blij zijn met zo'n winkel. En nu we toch bezig zijn, dan ook bh's e.d
Ik ben Belgische dus ken alleen Belgische winkels, maar ik kan me niet voorstellen dat er in Nederland ook niet zulke winkels bestaan. Tutti e Due Neuf Mois Belle Bella Belli Nine To Go Mama Luna Beautiful Mother Boobs 'n Burps (vnl. borstvoedingskleding) Via internet doe ik ook enkel als ik de kwaliteit, pasvorm en maatvoering van het merk goed ken.
Ik heb nog van vorige zwangerschap twee H&M broeken en een van mama licious was in de sale. Voor de rest ook jurkjes en online shoppen.
Even een upje. Bij C&A online staan de zwangerschapskleding in de aanbieding, ik heb net broeken besteld voor 7 en t-shirts voor 3,50 En ik heb me niet hoeven te registreren