Hoe vallen jurkjes van Cakewalk?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Miffy77, 25 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ooooh ik heb zo'n leuk jurkje gezien voor Juuls eerste verjaardag! Maar het is op internet en ze heeft nog niet eerder kleertjes van Cakewalk gehad.
    Julie is best een klein ding (7,2 kilo) en ik zit te twijfelen tussen maat 68 en 74. Ze draagt nu beide maten, ligt eraan welk merk het is. Ik neig toch naar 74...
    Weet iemand hoe de jurkjes van Cakewalk vallen?

2. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik lees mee ;) heb er ook 1 gezien van Cakewalk voor haar 1e verjaardag! :D

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik vind het mooi smal vallen.
    En qua lengte gewoon normaal.

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik zou echt gaan voor 74, cakewalk valt absoluut niet groot. Wel valt het mooi smal. Overigens vallen jurkjes nog wel redelijk, shirts vallen echt onwijs klein moet je echt groter bestellen. Dochter heeft 1 shirtje maat 98 terwijl ze verder 80/86 heeft! Shirtje is echt niet super groot.

5. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Ik vind Cakewalk echt vallen zoals precies de maat is.
    Ik heb een aantal kleertjes maat 80 (dat heeft ze nu ook), alleen 1 broekje is bijna tekort aan het worden. Verder t-shirts, rokjes, jurkjes, vestje en jasje vallen goed.
    Maar als jouw dochter al tussen 2 maten in zit, zeker maat 74 kopen. In het begin groeien ze nog zo snel.......

6. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Je hebt er daarna meer aan als je een maatje groter neemt. Ik zou dus voor 74 gaan.

7. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Dank jullie wel voor jullie reacties! Fijn dat het een merk is wat smal valt, Juul is een fijn popje. Ik vind het niet mooi als iets echt te groot is.

Ik heb het jurkje net besteld, in maat 74 :). Het is gewoon te schattig, echt een feestelijk jurkje vind ik:

Cakewalk Mini jurk | kleertjes.com[g]=1&fs[mt]=1&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1

Daarbij nog een wit bolero-achtig vestje van Jottum, en Julie is klaar voor haar verjaardag!
    jojo23, welke had jij op het oog?

Deel Deze Pagina