waar korte broeken???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door soepstengel, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0

hihi ja hoor is goed!:D
    je maakt me nu wel nieuwsschierig naar de bentex :p

2. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Bij Zeeman hebben ze trouwens ook erg leuke hansopjes (soort rompertje met pijpjes en mouwtjes maar dan wat wijder) voor 3- 4 euro per stuk.

3. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    En anders kan je ook nog op marktplaats kijken of hier bij de aangeboden kleding.

4. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    hansopjes, bentex haha kom ik van een andere planeet ofzow;)

maare die lijken me wel ideaal! hier nog niet gezien, maar ga op zoek!

5. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    hier bij aangeboden had ik al gesnuffeld ja :)

6. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Nog een leuke online shop is hipstoerenlief.nl

7. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    als het warmer wordt dus boven de 22 graden binnen overdag dan krijgt hij een luierpakje aan met lange mouwen en geen pyama. en dan een slaapzak. ik vind het prettig dat de armpjes met een dun laagje bedekt zijn. dus ik kies niet zo gauw voor een pyama met korte mouwen. wordt het echt heel warm krijgt hij een luierpakje aan zonder mouwen en een zomerslaapzak. wordt het nog warmer gaat hij in de luier in de zomerslaapzak. maar dan heb ik het over de extreme temperaturen.als de warmte echt binnen blijft zitten.overdag gaat hij zonder slaapzak in het luierpakje slapen. ik hou vrijwel altijd een luierpakje aan omdat het zweet daarin kan trekken en er geen kou gepakt kan worden door klam zweet op het huidje.

ik zal je nog een trucje vertellen. jassen moet je ook altijd van tevoren kopen.dat kan je ook in de uitverkoop doen ( bespaar je meteen) alleen moet je dan een jaar vooruit denken. bepaalde maten waaronder 74 80 en 104 bijv zijn anders vrijwel altijd al foetsie.

dat is dus ook de reden waarom het voordat de kinderbijslag komt zo druk is in de winkels. als je wacht tot na de kinderbijslag is het meeste al weg.

je zou ook nog kunnen overwegen om van de kleertjes die je gekregen hebt en waarvan je denkt dat ze niet emer zullen passen in het najaar korte brokjes en truitjes te maken. maar kweet niet of je handig bent met de naaimachine. anders moet je ze zowiezo wegdoen als ze in het najaar niet meer passen.

8. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ik heb veel van die net over de knie broekjes, lekker stoer vind ik, bij hema heb ik een leger groene gehaald en bij prenatal idd leuke geblokte. Noppies heeft ook leuke en bij kleertjes.com hebben ze nu 40% korting op zomer kleding!!
    Ik heb al ingeslagen haha...

9. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    dank je Yinte,
    Ik hou van deze tips :D

10. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik heb er véééél! :D
    Van volgende merken:
    -Kik Kid (vrij duur)
    -Zara
    -P'tit Filou (Filou & Friends) (verkrijgbaar in NL???)
    -Grain de blé (héle goeie prijs-kwaliteit)
    -Lipfish (pakje in z'n geheel met korte mouw en korte broekspijpen en SUPER leuke diertjes erop)LipFish
    -Koeka; van die leuke badstoffen shortjes

Deel Deze Pagina