Waar kraampakket bestellen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Maud85, 27 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ik ben het met tupp eens. Het loont niet altijd om een aanvulling te nemen. Ik heb gekozen voor een thuisbevalling -als mogelijk- dus het zou voor mij alleen gaan om de eigen bijdrage voor kraamhulp en het kraampakket. Ik moest volgens mij flink upgraden wilde ik die beide vergoed krijgen, en dan was het nog maar de vraag of ik wel zwanger zou worden dit jaar! Voor mij dus een weloverwogen keuze om niet aanvullend te verzekeren.
    Weten jullie trouwens hoe dat precies zit als je helemaal aan het eif van dit jaar bevalt, en nog (een gedeelte) kraamhulp in het nieuwe jaar krijgt, onder welk verzekeringsjaar dat valt?
    Stel dat ik ervoor kies om volgend jaar wel aanvullende verzekering te nemen waarbij de eigen bijdrage wel wordt vergoed, zou het dan dus gedeeltelijk vergoed worden? (Snappen jullie me nog? :D)

2. Maud85

Maud85 Actief lid

14 aug 2011
    343
    0
    16
    @Ientje, nee helaas ik zou niet weten hoe dat werkt. Kun je het beste even bij je verzekering informeren denk ik. Zou wel handig zijn als je kraam net in het nieuwe jaar valt en je het toch vergoed krijgt :)

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Bij de verloskundige maar 12 euro :)

4. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Ik heb nog een ongebruikt kraampakket staan. Mocht iemand deze (uiteraard gratis) willen hebben, pb me maar!

Deel Deze Pagina