ik heb gisteren een workshop gehad en een mooie keting en oorbellen gemaakt van glaskralen en edelstenen. Waar kun je mooie (en goedkope) kralen kopen? vond he namelijk erg leuk om te doen!!!
oh ja, zie wat in de folder maar zoek eigenlijk meer een website waar je kralen en benodigdheden kunt kopen
bij pipo's is een hobbie winkel , toy 'r us, toychamp, intertoys, blokker, xenos. ehm eigenlijk op veel plaatsen kan je kralen vinden. en natuurlijk op de markt !!!! als het tenminste een grote markt in een stad is en niet in een dorp.
www.goedkoopstekralen.nl hele goede service en heel veel verschillende soorten. Ik ben er heel tevreden over.
Kralenzooi kan ik je erg aanraden! Sannie is een geweldige vrouw en als je vraagjes hebt over welke kralen te kopen geef ze altijd vriendelijk advies. Je zou ook op marktplaats kunnen kijken, misschien wat restjes overnemen oid. Hangt ook een beetje af of je er echt je hobby van wilt maken of eenmalig een ketting wil maken. Ik heb hier ook nog een lading glaskralen liggen avn goede kwaliteit, en metaal (kralen, bedels enz). Als je interesse heb kan ik anders wel een foto voor je maken. Ze liggen hier momenteel alleen maar stof te verzamelen (te veel hobby's, te weinig tijd!) Laat maar weten!
Welkom bij Suzalle Zij zoekt altijd naar nieuwe dingen om te verwerken in sieraden zoals vintay bijvoorbeeld. Ze verkoopt ook natuurlijke materialen zoals edelstenen, zaden, schelp ed. Ennnnnn, goede kwaliteit
CreaDream :: kralen internetshop met oa kralen, bedels, boeken, pakketten en benodigdheden met scherpe prijs, snelle levering, online winkel Leuke site!