Waar kreeg jij energie van?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 20 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.991
    3.948
    113
    Vrouw
    Ik kon niet goed slapen en zat beneden een beetje down te wachten tot zoontje wakker werd
    Dan hoor ik ineens een heel blij stemmetje zeggen : lenteeee! Vandaag is het lente!
    Dus ik ga naar boven en ik zie de grootste lach verschijnen die je je kan voorstellen.

Hij is zo blij dat de lente vandaag echt begint. Hier krijg je toch energie van. :)

Irene0811, tuc en Liekje81 vinden dit leuk.
  2. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.194
    4.501
    113
    Ik kreeg vanochtend ontzettend veel energie van de vrolijkheid van mijn zoontjes.

Gisteravond kreeg ik energie van een heerlijk rondje hardlopen.

tuc vindt dit leuk.
  3. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.867
    9.380
    113
    Gelderland
    Dat een ouder van school zijn hulp aanbood in de vorm van een aanhanger, helpen met de verhuizing. Wat fijn dat er nog zulke aardige mensen bestaan!

Als tegenhanger, schoonouders die nog geen 1 keer gevraagd hebben of ze ergens bij kunnen helpen. Allemaal 1 richting verkeer.. bah bah!

tuc vindt dit leuk.
  4. Oona

Oona Actief lid

2 jul 2018
    436
    518
    93
    De lente! Het zonnetje en de fijne temperatuur.

tuc vindt dit leuk.
  5. Emilie69

Emilie69 Niet meer actief

Ik haal de laatste tijd veel energie uit zelf positiever zijn. Niet zo snel boos zijn of boos blijven, mij niet aan alles ergeren, niet zo snel klagen,.... Ik probeer bewust deze "negatieve energie" te vermijden en in de plaats positieve energie in te zetten. Stom voorbeeld. Ik ergerde mij altijd aan boodschappenlijstjes die achterbleven in boodschappenkarretjes. Nu zie ik een lijstje liggen, haal het eruit en gooi het in de vuilbak.
    Het is een leerproces (ik trap nog regelmatig wel in de val), maar ik groei er enorm snel in. Verbazend hoeveel energie ik vroeger "verspilde" aan negatieve gevoelens. Energie die ik nu kan inzetten om oplossingen te zoeken. En ik krijg er ook nog eens meer energie door, dus dubbele winst! :)
    Maar vandaag krijg ik energie door positieve topics als deze! @tuc :thumup:

Annemeis, tuc en paula1984 vinden dit leuk.
  6. februarimama

februarimama Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.530
    860
    113
    Van mijn lieve man, die als hij thuiskomt naar me kijkt of hij me weken heeft moeten missen. Stukje taart met thee in bed op eten om 20:00. Dat het morgen heerlijk weer wordt. Lekker een beetje rommelen in huis, dat soort dingen.

Deel Deze Pagina