Ik heb er nog eentje, met droge voeten over je hoeslaken gaan, gatver ik moet dan gelijk mijn voeten insmeren ...
-muziek doosjes -het woord 'waterijs' -mensen die in waterijs bijten -mensen die van dat knisperende geluid met hun vingers maken als ze een bladzijde van een krant omslaan (snap je?)
Mwahhh soms hahahaha nee stond er idd een beetje vreemd , maar je begrijpt hopelijk wel wat ik bedoel ..
O, ik lees deze en zit hier helemaal te rillen! Ik vind het vreselijk als man- of dochterlief in m'n oor fluisteren!!!
Een dikke harige spin. Piepschuim jasses. Knakken van vingers en andere ledenmaten. Nagels over het bord. Als mijn ventje me op een bepaalde manier schattig aankijkt. Een mooi lied of een mooie stem.
oja.en iemand die met veel kabaal een appel op knauwt,of keihard met borrelnootjes kraakt.Dat vindt ik echt vreselijk!!
In de zaal staan en het intronummer begint te spelen bij Metallica. Dan voel ik me echt zo blij worden, zo tof om iedereen te horen meezingen/klappen Als een nieuwe nummer in de oefenruimte knalt Alle mooie muziek Ik krijg alleen maar kippenvel van muziek en alles daarom heen eigenlijk.
Heel stom maar als ik heel nodig.. jah hoe zeg je dat netjes uhm de grote boodschap moet doen hihi en als iemand iets heel erg tegen me verteld of over geesten praat.... een heel mooi lied of mooie gebeurtenis. Ik had het bijv. toen het gospel koor ging zingen bij de ceremonie voor Michael Jackson. Maar ook als iemand in me oor blaast of sabbelt....als ik net onder de douche staat en de straal op me rug komt. Maar de kippenvel vind ik nog niet het ergst maar me uhm Tepels gatsie zo'n rot gevoel...
Haha, leuke dingen staan hier Ik krijg op een positieve manier kippe(n?)vel van - Mijn lievelingsliedjes van Tori Amos - De nek/rug massage die mijn vriend me geeft Op een negatieve manier van - Erge Hoofdpijn - Als iemand een dier pijndoet op welke manier dan ook
Net voor ik mijn tanden moet gaan peotsen krijg ik altijd kippenvel (vreemd) En idd bij heel mooie muziek/ mooie stem, maar da's leuke kippenvel
Ik krijg kippenvel van het "knisperende" gevoel als je je handen met afwasmiddel ofzo hebt gewassen.. En als mijn handen stoffig zijn van het schuren van hout bijvoorbeeld aaarrgh.... moet dan handschoenen aan of invetten ofzoiets.