Hahaha dit is ook mijn antwoord. Wij zijn momenteel aan het verbouwen én een kleine man. Ik sleep mezelf de dag door en laad alleen op door te slapen. Dat ga ik nu dus ook doen adios!
Horeca is gewoon topsport. Heel veel lopen, gewichtheffen en balanceren met de borden. Daarnaast doe je alles met een glimlach en oplettendheid om de gasten in de watten te leggen. En aan het einde vd avond, nog ff knallen om alles snel en goed schoon te maken. Toen ik nog in de horeca zat: kon ik ook niet direct slapen als ik thuis kwam.
Oh dat lijkt mij inderdaad heel vreselijk. Hier lusten ze bijna alles en als ik weet dat het bijvoorbeeld heel pittig gaat zijn, dan kook ik voor hen apart.
- van een flink eind wandelen. Ik ga soms een heel eind (langer dan een uur) wandelen, helemaal in mijn eentje. Heerlijk. - van mooi warm weer met een heerlijk zonnetje. Daarom zie ik ook weer tegen de herfst/winter op. Ik heb in de winter veel minder energie. - nieuwe recepten uitproberen. Doe ik alleen in het weekend. Dan heb ik ruim de tijd om uitgebreid te koken. Wat over is, vries ik dan vervolgens in.
Goed plan om contact met een coach op te nemen. Wie weet wat het je brengt. Is er in je vakgebied wel werk te vinden? Of ben je sowieso van plan echt een andere richting op te zoeken? Ik heb zelf een compleet andere baan in mijn vakgebied gevonden! Heel fijn, geen spijt en ik merk nu pas hoe goed dit me doet! En hoe ik me verveelde op m'n andere werk..