2 vraagjes

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door jessi, 14 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Hoi,

Ik heb een vraagje ben zoals jullie kunnen zien 32 weken en hard bezig met alles in orde te krijgen maar ik heb zware bekkeninstabiliteit en ben bang dat ik het niet allemaal af krijg. Hulp heb ik niet veel maar ik probeer het zo goed en zo kwaad af te krijgen. Wat is het aller belangrijkste om klaar te hebben en wat is minder belangrijk?

2de vraag is ik heb een heel mooi wiegje gehad van mijn schoonmoeder maar ik weet niet of hij goed gekeurd word door de kraamhulp. Heb een foto toegevoegd.

Bijgevoegde bestanden:

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Het wiegje is op het eerste zicht prima. Als je ook nog een ledikant hebt hoeft dat niet opgemaakt te zijn. Box is niet nodig.

Het belangrijkste is alles voor de bevalling, een kraampakket in huis, bed op klossen. Alle spullen voor de baby die op de bekende lijsten staan. Toiletspullen voor de baby zijn belangrijk, zoals wasgel of iets dergelijks, shampoo ed. Aankleedkussen.

Het is voor een kraamverzorgende prettig om in een schoon huis te komen, maar dat is van minder belang.

Groetjes Adrienne

Deel Deze Pagina