Weer maar 1 dag ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Joyful, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyful

Joyful Actief lid

19 feb 2010
    457
    54
    28
    NULL
    NULL
    Gistermorgen ben ik ongesteld geworden en gisteravond was het alweer over. En anderhalve maand geleden heb ik precies hetzelfde gehad.

Het begint heel licht, de uren die volgen steeds grotere druppels bloed, dan verlies van een stolsel en dan is het weer voorbij.

Heb even gedacht aan zwanger zijn (willen we heel graag) maar iedere keer negatief.

Herkend iemand dit?

2. Joyful

Joyful Actief lid

19 feb 2010
    457
    54
    28
    NULL
    NULL
    Niemand?:(

3. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Sorry, ik ken dit niet. Maar ik lees wel overal dat je het pas een menstruatie mag noemen als je 2 dagen helderrood bloed vloeit...

4. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Ik heb vorige maand een menstruatie gehad van 1.5 dag en afgelopen cyclus ook maar 1 dag, bij mij was het wel de zelfde hoeveelheid bloed als normaal de eerste dag maar alleen veel donkerder bloed(sorry voor de details)
    Ik weet ook niet wat ik er mee moet

5. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Ik heb al een dikke 3 maand en dan elke "ongi" een paar druppels
    Heb je misschien de prikpil gehad?

6. Joyful

Joyful Actief lid

19 feb 2010
    457
    54
    28
    NULL
    NULL
    Nee, ik heb geen prikpil of iets anders gehad.

Heb jij tussendoor al tests gedaan?

Wij zijn bezig voor nummer 3 maar zo wordt het denk ik wel lastig. Ik weet niet eens of ik uberhaupt wel een eisprong heb. Volgens mij moet je hiervoor echt langer menstrueren.

7. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hoe zit je normaal in je cyclus? kan een ovulatiebloeding ook zijn ...of innesteling;)... de duur van ongi heb ik niet iets over gehoord dat als maar kort duurt dat dat er géén is. de een vloeit 2 dgn de ander, helaas ik, 7 dgn

8. Joyful

Joyful Actief lid

19 feb 2010
    457
    54
    28
    NULL
    NULL
    Mijn menstruatie is normaal gesproken zoals deze hoort te zijn. Tussen de 26 en 35 dagen en dan ongeveer 4 á 5 dagen lang.

Als je een ovulatiebloeding hebt, ben je dan wel vruchtbaar? En wanneer ben je dat dan?

9. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    ik heb het ook gehad en toen waarschijnlijk geen ei gehad. Laatste ongie was weer normaal en toen heb ik zeker een ei gehad ivm hoge temp.Weet jij zeker dat je een ei heb gehad.

Deel Deze Pagina