mijn dochter heeft flink last van een neusverkoudheid. de fles kan ze vaak niet gedronken krijgen omdat ze geen lucht krijgt. kan ik hier nou het beste een neusspray voor halen of zijn er andere dingen die beter werken?? alvast dank!
Wij gebruiken idd neusspray. Daarna n pompje om de boel leeg te maken, maar vind n onhandug dus gebruik ook wel eens n wattenstaafhe. Ohja, bedje staat iets omhoog en er staat n half ui onder dr bedje. (Ze is 3 maand)
idd dit is het beste wj hebben dit toen ook gedaan met de oudste zoon van ons... DIe pompjes zijn idd onhandig ik heb hem wel in huis maar gebruik ook het beste een wattestaafje maak hem we ff nat met warm water dan gaat het er wat makkelijker uit..
Otrivin Baby Aspirator Neusjesreiniger, nu voor - Drogisterij.net Ik heb deze voor mijn dochter. Werkt hier een stuk beter dan dat peertje. Verder gebruik ik inderdaad ook neusspray (zoutoplossing) als ze een verstopte neus heeft.
na de zoutoplossing leg ik haar even op de buik. dan loopt ze lekker leeg! pas daarna hef ik de fles. melk zorgt trouwens voor nieuwe slijmvorming.