Ik heb ze van de action, geloof 0,59 cent per pakje.. Ze ruiken goed vind ik, heb eigenlijk nog nooit andere gehad omdat deze zo goedkoop zijn
Hier gebruiken we de etos snoetenpoetsers, en dan de licht geparfumeerde. Moet zeggen dat ik ze best lekker vind ruiken!
Ik heb 2 varianten geprobeerd, van Zwitsel en AH en in allebei de gevallen zat ze onder de uitslag om haar mond. Heb ze maar aan mijn buurjongetje gegeven, die kon er wel tegen. Dus ik gebruik meestal gewoon een stuk keukenrol, billendoekje of een natte spuugdoek.
Hier van etos de appel versie heerlijk of de licht geparfumeerde. Die meloen vind ik persoonlijk echt vies.
Die van Aldi zijn een euro per pakje .Ruiken wel zoet ,vind ik . Billendoekjes kun je ook gebruiken denk ik . Washandje is misschien goedkoper .
ik vind er ook veel vies maar heb nu altijd die gele vd action en vind die erg lekker. 90 st voor 99 cent. de goedkopere van 79 cent zijn nog iets milder van geur, ook heel lekker!
billendoekjes zijn idd "agressiever" dan snoetenpoetsers, Ik gebruik dan ook nooit een billendoekje voor haar gezichtje!
ik heb die van de action een keer gebruikt van iemand anders, en die roken inderdaad erg lekker... Zelf gebruik ik of een washandje of keukenrol, van de billendoekjes krijgt ze uitslag dus volgende keer bij de action maar doekjes meenemen
Wij hebben ze van de AH. Ik vind ze best lekker ruiken. Maar mijn dochter helemaal... Ze wordt helemaal wild als er zo'n doekje uit het pak komt. Ze loopt te happen naar die doekjes. Probeert ze steeds in haar mond te krijgen en op te kauwen. Raar gezicht hoor. Dus blijkbaar goede doekjes
Ik gebruik die van de kruidvat. Heb ook verschillende geprobeert, maar kom telkens weer terug bij deze. Ik vind die doekjes van de AH iig ontzettend stinken, wat een enorme chemische lucht zit daar aan. Ieuww..