Beste Allemaal, Sinds gisterenavond weet ik dat ik zwanger ben! Nou wil ik graag vanavond wat leuke cadeautjes kopen voor de opa's en oma's. Bijvoorbeeld zo'n leuk slabbetje met tekst oid. Maar weet iemand zo waar deze te koop zijn voordat ik heel de stad door moet racen? Kun je die bij Prenatal halen? Bedankt voor de tips! Liefs Karin
ja bij prenetal heb je wel iets maar je kunt ook zelf kopen ( heb ik gedaan ) rompertjes en dan roze en blauwe stift hoera jullie worden opa en oma. succes en gefeliciteerd
Beste Joel, Dank je wel voor je snelle reactie! Dat is inderdaad ook wel leuk, om er zelf iets op te schrijven! Dank je wel! LIefs Karin
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Bij de meeste grote babyzaken heb je slabbetjes met leuke teksten. Succes!
Dank je wel allemaal voor de felicitaties! Pfff zo onwerkelijk allemaal nog! Ik kan het eigenlijk nog niet geloven! Maar ik wil nu al wel gaan shoppen! Maar moet helaas nog een aantal uurtjes eerst werken! Liefs Karin
Ik heb voor oma en voor de andere opa en oma een boekje gekocht. eentje van opa en oma pluis (nijntje) en een voor de allerliefste om. In beide boekjes geschreven, lieve Oma (en Opa) kom je mij in april voorlezen? liefs Hele leuke reacties En op mn werk heb ik soesjes getrakteerd, die had ik in gesmolten witte chocolade gedoopt en door de muisjes gehaald (roze en blauwe) Dit was ook echt een succes!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Kijk eens op www.babykoffer.nl, hier kun je dat soort dingen laten maken. Niet zo duur maar wel erg leuk. Ook hebben ze wel 'kant en klare' dingen als slabbetjes enz. Succes ermee!
Hihi beter dan hoe ik het heb verteld, kon alleen maar janken omdat ik bang was voor hun reactie.. Achteraf had ik het beter zo aan kunnen pakken Leuk! Succes! En nog gefeliciteerd!
Ik had de zwangerschaps test op de foto gezet en daar heb ik boven gezet (op de computer): Je kunt me nog niet horen Je kunt me nog niet zien In februari wordt ik geboren Mag dan mijn foto in dit lijstje misschien? De foto met tekst heb ik in een fotolijstje gedaan en aan de oma's en opa gegeven. Het was een succes!
wij hadden 2 friese mokken gekocht met foar pake (voor pake) en foar beppe (voor beppe) erop. en die gegeven(ingepakt) ze konden het eerst niet geloven en mn moeder zei maar nee echt niet. ik zei ja toch echt wel. maar 2 dagen later was ze er helemaal aan gewend en vond ze het super leuk.
wij hebben de opa's en oma's een rompertje gegeven met de tekst 'ik ben oma's knuffel en opa's grootste trots. ( voor de opa wisten we dit zeker )
wij hadden delsblauwe kaarten met opa en oma erop gehaald (prenetal) en daarbij in en echo (hadden we met 5,5k gehad) en een paar sokjes en natuurlijk een tekstje volgens mij zoiets als hallo opa en oma, jullie kennen mij nog niet, etc etc.
Ik had een boekje gekocht voor als de kleine zou komen logeren... Dit liet ik zien samen met de test, maar ze snapten hem niet echt..... Een zwangerschapstest, die kenden ze helemaal niet hahahhaa. maar het kwartje viel na een halve minuut zo ongeveer.