TIP: Let op Portokosten (c.q. retourkosten) bij Baby Walz!

Discussion in 'De babyuitzet' started by Charly, Oct 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Charly

Charly Lid

Oct 20, 2008
    44
    0
    0
    Wij hadden enkele kleertjes bij Baby-Walz besteld. Ze hebben op zich best een hele leuke collectie, alleen de prijs/kwaliteit verhouding vind ik achteraf gezien totaal niet kloppen.

Omdat er kleertjes bij zaten die wij wilden retourneren kwam het volgende probleem. De portokosten voor retourzending blijken voor de koper te zijn (te weten Euro 6,20 als het pakketje niet door de deur past, wat al gauw het geval is !). Daarnaast betaal je ook nog eens Euro 4,95 verzendkosten. Als je een kleine bestelling plaatst dan is Euro 11,15 portokosten c.q. retourneringskosten echt een belachelijk bedrag.

Voor ons dus geen Baby Walz meer, en gewoon weer lekker zelf shoppen bij de Hema, de Zeeman, Babyplanet, Babydump en Prenatal ! Leuke spullen met een absoluut goede prijs/kwaliteit verhouding.

2. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb ook geen goede ervaringen met babywalz. Ze bleven maar herinneringen sturen voor een factuur die ik al lang en breed had betaald (en op tijd ook nog, de eerste keer al). Toen ik erover belde en ik een grote mond kreeg van de telefoniste, zei ik dat ik bij zo'n bedrijf nooit meer iets zou bestellen. Ze zei gewoon: ach, u bestelt toch niet zoveel, dus we zullen u niet missen (kun je nagaan, had net voor een paar 100 euro gekocht).

Share This Page