Hoi dames, Ik ben op zoek naar een lichtgewicht buggy die makkelijk in te klappen is. Welke raden jullie aan? Ik ga er geen 200,- ofzo aan uitgeven aangezien ik voor de langere afstanden een goede wandelwagen voor mijn dochter heb. Alvast bedankt. Groetjes sgforce
een tweedehands nuna pepp via marktplaats. Sinds ik die heb gebruikt ik de wandelwagen echt nooit meer, behalve voor bos/strand
Hier tweedehands een quinny zapp. Klein opvouwbaar. Ben er wel tevreden over, alhoewel je ook veel andere verhalen hoort over de zapp.
Er staat er hier wel een in de buurt op mp. Ik ga m dan wel eerst eens testen in de winkel. Klapt de inzet van de quinny mee als je deze inklapt? Neemt hij veel ruimte in?
Bedankt voor jullie antwoorden tot nu toe. Ik vind het best lastig. Ik zie dat de quinny's populair zijn. Een nuna staat hier niet in de buurt op mp. Ja 1 en nu ik de plaatjes goed heb bekeken oogt deze wat smoezelig. En dan is ie nog duur ook.
Hier hebben we de Nuna Pepp en de McClaren Quest Sport. Over beide echt heel tevreden. Ze zijn wel duur maar misschien via Marktplaats?
Verder nog tips? Er is hier geen 2e hands nuna in de buurt. De liteway ga ik morgen in de winkel testen. Nog dingen waar ik verder op moet letten bij de aanschaf van een buggy?
Ik heb zelf een low buget Topmark. Mooi genoeg om even naar de stad te fietsen, kleine boodschap onderin en makkelijk op de fiets. Topmark Buggy 1 positie luxe bij Babyland
Ik heb de koelstra simbs t3. Bij de mamamazzel dagen van prenatal voor maar 79 diep geloof ik. Prima voor erbij!
Hier van de week een 2e hands liteway gekocht. Tot nu toe bevalt deze prima. Ik had eerder een Quinny Zapp. Groot nadeel was dat deze geen verstelbare rugleuning heeft (de zapp xtra wel, maar daar hangt weer een prijskaartje aan). Hij was wel heel klein in te klappen in tegenstelling tot de liteway. Maar dat maakt voor ons niet uit. De liteway heeft aan de voorkant zwenkwielen. Momenteel met mijn bekken is het erg fijn dat je 'm niet steeds hoeft op te tillen om te draaien. Je kunt de wielen ook vast zetten. Er zit een lekkere ruime (voor buggy begrippen) boodschappenmand onder.
Zojuist de nuna pepp geprobeerd. Ik vind hem heel zwaar en groot. Niet echt wat ik zoek, we hebben ook al een goede wandelwagen. Ik zoek meer een buggy. Ook de liteway hebben we getest. Mijn man en ik zijn vrij lang en ik loop continu tegen de achterwielen. De maclaren quest en de koelstra vond ik het beste. Het liefst willen we een maclaren, maar dan gaan we wel voor een tweede handse ivm de prijs. Morgen gaan we nog bij een andere winkel kijken.