Mag ik even eerlijk zijn: ik zou een baby van 35 weken geen rokjes en jurkjes aantrekken. Comfort en zo weinig mogelijk belasting voor de baby zijn sleutelwoorden voor prematuren. Ze groeit snel genoeg uit die eerste maten, en tot die tijd heeft de baby de meeste baat bij zachte overslagkleertjes, met zo min mogelijk poespas onder de rug. Dat gezegd hebbende: bakabboe heeft hele leuke baby collectie in donkere tinten en erg meisjesachtig TITEL NULL | Van de Ven fashion shops
Ja wat ze nu heeft in maat 44 zijn gewoon shirtjes en broekjes. Er is ook niets te vinden qua rokjes en jurkjes in maten kleiner dan 56, behalve heel uitzonderlijk een keer een 50. Is ook niet voor niets dat ze dat niet hebben in hele kleine maatjes denk ik dan. Overigens blijft ze nog wel even in 44 denk ik. Ze is vannacht geboren en maat 44 is te groot .
Gefeliciteerd! Vanaf 50/56 zijn er wel jurkjes en rokjes te vinden, maar het zou mijn voorkeur ook niet hebben. Ik deed ze in principe pas jurken en rokjes aan vanaf dat ze zich optrokken. Alleen de jongste al wat eerder omdat broeken van haar kont afzakten.
Dankje . Ik ben zo trots, ik word peettante van dit kindje dus dat maakt het allemaal extra bijzonder. Kan ook echt niet wachten om haar te zien vanmiddag . Hier overigens wel al jurkjes vanaf maat 50 aangedaan bij mijn dochter. Maar de ene nog meer roze dan de ander . Ik heb niet het idee gehad dat ze er last van had.
Gefeliciteerd! Hier wat jurkjes in maat 50: BAMPIDANO BABY Dress Ebony/Tomato stripe GIRL Jottum Dress Syra Blue GIRL Jottum Dress Sissy Dark Blue GIRL En hier nog een pakje in maat 46: Absorba salopette nuage - Baby
Name it jurkje mini's (CC132-W14F/thilde/peyote) | Olliewood Online Kinderkleding en Babykleding Name It broekje mini's (DD170-W14F/nancy/greymelange) | Olliewood Online Kinderkleding en Babykleding Name It jurkje mini's (DD49-W14F/nynne/greymelange) | Olliewood Online Kinderkleding en Babykleding Name It vestje mini's (AA194-W14/line/castlerock) | Olliewood Online Kinderkleding en Babykleding Z8 jurkje (va. 50) (BB36-S14/jellyfish/navy) | Olliewood Online Kinderkleding en Babykleding
Hier nog wat dingen Feetje Shirt 51600090 Marine - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Feetje Vest 51800014 Marine - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Gymp Baby Jurk 4703844 Grey - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Feetje Basic Broek 522332 Navy - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Imps & Elfs Essentials boxpak | kleertjes.com Petit Bateau Baby boxpak | kleertjes.com Jottum Baby Girls lange broek | kleertjes.com Jottum Baby Girls vest | kleertjes.com Noppies Newborn jurk | kleertjes.com Babyface Newborn sweater | kleertjes.com Babyface Newborn lange broek | kleertjes.com Koeka boxpak | kleertjes.com Zal vast iets leuks voor haar tussen zitten
Euhm, wat betreft mt 44 kan ik je moeilijk helpen, maarrr... (al eerder genoemd) Hema heeft effen rompers en shirtjes in allemaal kleuren. Ook rood, donkerblauw, etc. H&M heeft ook unisex kleuren en rompers. Heb o.a. donkerblauw en zwart gezien. Al eens op de website van rainbowbabies gekeken of het merk Maxomorra (of Smafolk) opgezocht? Hartstikke retro en erg tof (vind ik dan he )