mam vertel's

Discussie in 'De lounge' gestart door Anna009, 29 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.899
    5.214
    113
    Home
    het leek mij een leuk idee om dit cadeau te geven aan mijn moeder maar was eigenlijk wel benieuwd of er meer meiden zijn die dit al eens aan hun mama hebben gegeven en wat jullie ervaringen zijn

2. Aura

Aura Niet meer actief

Ik heb dit boek van mijn moeder gekregen toen ik ging trouwen.....kijk er nog vaak in en vind het prachtig. Mijn moeder heeft er heel erg haar best op gedaan met foto's en verhaaltjes.....Een van mijn dierbaarste dingen die ik heb. Nu is er ook het boek Pap en mam vertel 's. Dat gaat over de zwangerschap die je ouders van jou hadden...die gai k wrs. aan mijn moeder geven.
    Heel leuk idee en heel dierbaar.

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.032
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb het in februari aan mijn moeder gegeven, voor haar verjaardag. Eigenlijk is het meer een soort van cadeau voor jezelf, zodat je (voor later) meer dingen over je moeder weet.
    Mijn moeder vindt het niet zo geweldig, ze heeft een slecht geheugen en moet voor sommige dingen heel erg nadenken.
    Maar denk dat het voor later wel heel leuk is, ook als ze zelf ouder is.

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik heb het mijn moeder voor moederdag gegeven vorigjaar. Met als Idee dat ik het het jaar er op voor moederdag terug zou krijgen.. helaas nog niet gehad.. Nou is onze band wel veranderd in een jaar tijd maar ik zou jet leuk vinden om het boek toch terug te krijgen :rolleyes:

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb het ook gegeven, maar wel het idee dat het ergens in de kast beland is. Ik zal er eens naar vragen!

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn ervaring is dat ik het na 3 jaar nog niet terug heb :(

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik heb het zowel mijn vader als mn moeder cadeau gedaan. Ze vonden het allebei erg mooi om te krijgen! Het zal best een hele tijd duren voor ik het terugkrijg maar dat is ook wel logisch. Is een hele klus om het van voor tot achter vol te schrijven. Maar mn ouders zijn er wel mee bezig dus het komt echt wel. Lijkt me prachtig om weer terug te krijgen!

8. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Ik heb mijn moeder dat boek ook gegeven. Met de boodschap dat ik het ooit wel terug wil, maar dat ze er wel de tijd voor mag nemen om hem in te vullen. Ik heb mijn vader Pap, vertel 'es gegeven, met dezelfde boodschap.
    Ik wacht rustig af. Ze waren wel allebei heel enthousiast!

9. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik ga de 'Pap vertel 's' versie aan mijn vader geven voor zijn verjaardag. Ik denk dat hij dat heel leuk gaat vinden!

En gisteren heb ik toevallig 'Pap en mam vertellen over jou' voor onszelf gekocht. Die ga ik als babyboek invullen voor ons beebje. Ik heb ook een babyboek van Anne Geddes, maar dat pap&mam boek is veel uitgebreider en gedetailleerder, en loopt door tot je kind 16 jaar oud is. Ik vind 'm veel leuker dan andere babyboeken.

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Da's mijn ervaring ook. Ze had wel een groot deel ingevuld, maar vond er ook een hoop zweverig geneuzel instaan, die vragen heeft ze overgeslagen. Het is niet dat ze hem niet terug wil geven hoor, ze moest nog een klein stukje en dat is er gewoon niet van gekomen, hoop dat ze nog weet waar hij ligt na de verbouwing, dan zal ik hem eens terugvragen.

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Mijn oma is er nog steeds mee bezig (Al 2,5 jaar) voor m'n moeder. In die tussentijd heb ik een paar keer oude foto's opnieuw gefotografeerd en bijbesteld voor haar. Ook m'n schoonoma, heeft er 3 jaar aan gewerkt voor m'n schoonzusje (oma vertel's) hem terugkreeg. Het is gewoon ook een heel werk!

12. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb het boek ook aan mijn moeder gegeven met de boodschap het wel graag weer terug te krijgen.
    Heb hem na een jaar weer terug gekregen en het is 1 van mijn dierbaaste dingen die ik heb

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    ik heb een ander boek gegeven, volgens mij heet het gewoon opa / oma. (2 boeken dus)
    En die heb ik aan de oma's en opa gegeven. Een beetje dezelfde inhoud, maar net wat minder serieus, vond ik pers. wat leuker.
    Ik heb het gegeven omdat ik wil dat mn kleine iets van dr opa en oma's heeft over vroeger.. Omdat mijn papa er al niet meer is, en ze daar al niks over kan vragen. hoop wel dat we de boekjes terugkrijgen. (heb het wel gezegd dat dat de bedoeling is!)

14. mona23

mona23 Niet meer actief

hier precies hetzelfde, hihi

15. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik heb mijn ouders het boek pap en mam vertel eens gegeven op hun trouwdag 27 juli van dit jaar. Helaas is mijn vader in aug. van dit jaar overleden en hij heeft er een beetje in kunnen lezen, maar niet in kunnen schrijven dus. Het boek gaat nu naar mijn man om voor onze kleine bij te houden. Mijn moeder heeft er door de omstandigheden nog niet in kunnen schrijven, maar dat gaat nog gebeuren.

Ik zou zeggen doen, het is een hartstikke mooi aandenken. (zeker als je ouders er op een gegeven moment niet meer zijn)

16. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Ik had hem ook gekocht voor mijn moeder...maar mijn moeder geeft ook aan dat het vrij lastig is, ze is ook niet echt zo'n schrijver. MAar ik vond het idee zo leuk... Weet niet of ze er inmiddels in begonnen is maar ik zie het wel.

Mijn schoonvader heeft Opa gekregen voor zijn verjaardag, maar niet van ons. Maar hij is weer heel enthousiast dus dat is wel leuk voor onze kleine

17. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Ik heb 'm 3 jaar terug gegeven....mn moeder heeft er al wel wat ingeschreven maar die van mn vader is nog blanco :) ...zal m ff achter zn broek gaan zitten ;)

Heb nu zelf de versie van papa en mama vertel es....van zwangerschap tot pubertijd...

18. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Heb hem 4 jaar geleden eens aan mijn moeder gegeven. Geen idee hoever ze is, zal ook wel ergens in de kast beland zijn! Zal er eens naar vagen, vind het wel leuk om te hebben namelijk!

Die voor je eigen kindje vind ik ook erg leuk. Leuk verjaardagskado als ik niks meer weet! hahaha

kus miek

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

Toen wij vertelden aan mijn schoonvader en diens vriendin, dat we zwanger waren hebben wij het opa en oma boek gegeven.

Toen ik bevallen was, hebben ze het helemaal ingevuld met foto's in de kraammand gestopt... Echt zoooooo onwijs gaaf! Echt leuk om dit soort dingen na te lezen...

20. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ik heb het boek ook aan mijn moeder gegeven. Ze was toen al ziek. Het verdween inderdaad in een lade. Een paar maanden voordat ze overleed hebben we het samen ingevuld. Het was geweldig om dat nog samen met mijn moeder gedaan te hebben, we hebben ondanks alles erg gelachen om haar belevenissen en herinneringen van vroeger!

Ook mijn vader vond het geweldig om haar verhalen te horen en nu nog eens na te lezen!
    Niet lang daarna heb ik er met mijn vader samen ook 1 ingevuld.

Deel Deze Pagina