amandelen eruit en buisjes erin

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fleur1, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Aangezien we we de oor en keel ontsekingen echt goed zat zijn gaat 15 nov daan onder het mes. zijn amandelen gaan eruit en er komen buisjes in zijn oren.
    Aangezien hij nog klein is maak ik me er toch wel zorgen over. De KNO arts weet dat.

Maar wie heeft er nog meer ervaring mee? en waar moet ik op letten of wat kan ik doen voor de na pijn?

Daan is 10 maanden

2. Natas26

Natas26 Bekend lid

2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Hoi,

Colin is vorige week geopereerd aan zijn neusamandel, ik moet zeggen het is me reuze meegevallen. Hij is een uurtje na de operatie huilerig geweest (logisch) maar na dat uurtje lag hij alweer vrolijk te spelen in het grote ziekenhuisbed :) . Ik heb hem 's middags nog preventief een zetpilletje gegeven maar daarna niets meer, hij heeft er volgens mij nauwelijks last van gehad. Ik hoop dat dit je een beetje gerust stelt?

Sterkte 15 november, en hou in gedachte dat Daan zich er alleen maar beter door gaat voelen, naar mijn idee doet een oorontsteking meer pijn dan die hele operatie, tenminste als ik Colin als voorbeeld neem dan!

3. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Lieve heeft buisjes gekregen met 10 maanden.
    Die ingreep is zo gepiept en ze hebben er helemaal geen last meer van als de ingreep is gebeurd.
    MEt amandelen weet ik niet hoe dat gaat bij die kleintjes.
    Bij Lieve moeten ze er misschien ook uit ivm blijvende ooronstekingen en dat ondanks buisjes en kuurtjes steeds.
    Maar wat ik heb meegemaakt bij de 3 kids van mn zus is dat ze zich snel herstellen en er niet mega veel last van hebben.

4. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    y0ouame heeft 2 weken geleden buisjes gekregen
    ze huilde toen ze weer wakker werd na het roesje
    in de buggy gedaan fles gegeven en toen heeft ze 2 uur geslapen
    en was weer heel vrolijk

er kan wel wat viezigheid uit der oortjes lopen maar dat is normaal

5. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik meende dat het toch wel redelijk gevaarlijk is voor een kleintje.. Je moet er toch ook zelf voor tekenen als je er achter staat (dat je de operatie wil)

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik heb nog niks hoeven tekenen misschien op de dag zelf

Deel Deze Pagina