de enige die mij 's nachts mag wakker maken is mijn zoontje, de rest kan allemaal wachten tot de ochtend
een big tasty.....maar voor me kindjes word ik ook wakker...voor manlief iets minder...anderen moeten gewoon uit me buurt blijven hahaha...
Mij gewoon laten liggen als je leven je lief is..... Behalve mn dochter en voor geld... Ga ik mn nest wel uit haha
Nergens voor. Ik wil altijd wel slapen. 's Ochtends kan je me voor diverse dingen wel wakker maken. Lekker ontbijtje valt dan wel in de smaak. Maar 's nachts dus echt niet!
Voor je eigen veiligheid kan je me maar beter laten slapen Maar als ik dan toch iets moet kiezen doe dan maar een verse nieuwe haring
Haha, vind het wel bijzonder.. 'Hee, hee! Wakker worden! Toe es, wakker worden! Kijk, een lekker bordje macaroni!' (of broodje bapao, big mac whatever) en dan mensen dan ook serieus blij zijn en het opeten ipv dat vreten in diegene hun gezicht duwen en kwaad omdraaien om verder te slapen Dat zou ik namelijk wel doen Je mag mij alleen wakker maken voor echt iets tofs. Een mooie nieuwe hoekbank bijvoorbeeld (die ene die ik zo graag wil) of gewoon een bult geld. Voor de rest niks, ik word ernstig woest als je me wakker maakt.
Hahhaahha! Nou ja, misschien wil je eerst nog even door je weeën heenslapen en dan lekker met een cm of 5-6 wakker worden Veel succes alvast, zal niet lang meer duren! (tjonge lees nu dat de kleine er al 12 dagen had kunnen zijn met een kz maar dat je nu de natuur zijn werk laat doen. Good for you!)
Ja, hij had dinsdag al 2 weken oud moeten zijn.. Zal je zien dat ik straks met 42 weken ingeleid moet worden haha.