Voor mijn man! Toen mijn man nog in het buitenland woonde belde hij mij vaak voor het slapen gaan,en ik lag dan meestal al te slapen. Dan kletsten we een uurtje of iets en ging ik weer verder slapen,heerlijk! En nog steeds mag hij mij wakker maken hoor alleen dan niet voor een belletje
Ijs met warme kersen. Mijn moeder heeft me ooit die vraag dus ook gesteld, was zo verbaasd over het antwoord dat ze dit testte toen ik een weekendje bij hun sliep met de kleine. Ze was echter nog even exra verbaasd toen ik na twee minuten gapen zei 'maar waarom maak je me wakker dan?' "ja dat mocht toch? Voor ijs met warme kersen? nou, kijk eens! alsjeblieft!" 'heb je een lepel?' Ja. Het ging op. Met smaak
Nou ik kan me echt niet voorstellen dat ik uitgebreid ga zitten eten als ik net uit een diepe slaap word wakker gamaakt haha. Toen ik zwanger was ja, maar toen had ik 24/7 honger... Alleen voor mijn kind, geld, vakantie o.i.d.
Nu ik zwanger ben, mag je mij wakker maken voor ananas of een patatje oorlog Maar normaal gesproken niet hoor, dan wil ik alleen maar blijven slapen hahaha
Op dit moment wil ik alleen maar slaaaaapen..ben zo moe door slecht slapen door de zw.. Mijn zoontje mag me wakker maken... En als de bevalling gaat beginnen sta ik per direct naast mijn bedje om de vlag uit te hangen dat het eindelijk mag gaan gebeuren.. (weet t moet nog 2 weken wachten, maar t zit niet echt mee de zwangerschap)
mij kun je 's nachts wakker maken (als je durft) voor: - mijn dochtertje ALTIJD - winnen LOTERIJ (edit: wel groot bedrag niet voor 10 euro) - vakantie Curacao - patat.. of andere vette troep
Een positieve zwangerschapstest! Maar verder mag men mij totaal nergens voor wakker maken! (Tenzij het dringend is...)
Je kunt me wakker maken om me vervolgens te vertellen dat ik de volgende ochtend mag uitslapen tot 11.00 uur! (Het is hier standaard 6.00 uur of vroeger, dus ik hecht mega veel waarde aan m'n nachtrust) Maar als het dan echt moet; * zakje bugles met tube roomkaas erbij * zout harinkje met uitjes van de markt (tot ongenoegen van vriend vrees ik) * de mededeling dat we gerust kunnen stoppen met werken omdat we financieel behoorlijk 'onafhankelijk' zijn geworden En natuurlijk mag Dennis me altijd wakker maken, en dat weet ie inmiddels ook donders goed, lol.
Een burek, al betwijfel ik of ik 'm ook écht zal opeten En verder natuurlijk voor dochter, een (geld)prijs of vette vakantie...