Normaal gesproken shop ik me met gemak helemaal suf maar ik kan nu echt niks leuks vinden! Ik zou een jurkje voor de bruiloft van een vriendin volgende maand, liefst een kokerjurkje tot net boven de knie ofzo maar ik zoek ook gewoon naar andere leuke jurkjes. Ik vind dat Steps normaal gesproken wel leuke jurkjes heeft maar daar vind ik momenteel ook niks Ik heb maat 38 Ik zal vast niet de enige zijn die binnenkort een outfit nodig heeft voor een bruiloft, dus waar hebben jullie een jurk gevonden?
Ik lees even met je mee! Volgende maand trouwt mijn beste vriendin, ik ben ceremoniemeester/bruidsmeisje/getuige dus wil wel wat leuks aan ^^
Ik heb twee jaar geleden een leuke kokerjurk van Mexx Metropolitan gescoord voor een bruiloft. Misschien daar eens kijken?
Bij de esprit. Kijk maar op hun website. Hebben een hele lijn met die jurkjes sinds een tijdje En lucky you. Ze zijn nu in de sale Esprit Bruiloft & feesten kopen in de online shop
Spannend zeg! Ik ben ook ceremoniemeester voor de bruiloft van mijn beste vriendin, ze trouwt in november. Ik weet ook echt niet wat ik aan moet doen! En ik vind het ook erg spannend allemaal! Ik lees dus ook ff mee
Esprit, Vero moda? Top vintage is mooi, maar vind ze vaak erg duur.. Als je zoiets vaker aandoet kan het, voor 1 keer lijkt het mij te prijzig..
Ik heb deze voor een bruiloft eind v/d maand. Het is de bruiloft van een vriendin en ik ben de fotograaf, dus het moest voor mij ook nog iets zijn, waarin ik makkelijk kan werken, zonder dat meteen alles te zien is.
Ik heb laatst 2 hele leuke jurkjes bij de c&a gekocht! Ik ben normaal ook echt een steps fan dus dit was een leuke verrassing want de c& a vraagt heel wat minder voor de jurkjes.
Ooooh,deze! Helaas (of gelukkig) niet meer in mijn maat. Esprit - Kokerjurk van een materiaalmix kopen in de online shop
Ik heb nog niet echt iets leuks kunnen vinden, zag bij Topvintage wel wat leuke jurkjes maar die ik leuk vind zijn dan net weer wat te lang (tot over de knie, en dat vind ik echt niet staan bij mij)....