Heb een tijdje geleden een topic geopend over het wel of niet aanschaffen van de wii, en hebben er 1 gekocht in december. Absoluut geen spijt van de aankoop want ben helemaal weg van Mario Bros. Heb alleen een vraag hierover, want wij hebben de eerste 8 werelden al wel helemaal uitgespeeld, maar hebben nog niet alle starcoins. Inmiddels wel uit world 1 en 2, behalve world 2-5. Hier kunnen we alleen de 1 star-coin vinden Maar wie o wie weet waar die andere twee zitten in world 2-5, zodat we ook het tweede level in world 9 kunnen openen?? Hoop dat mijn vraag duidelijk is.
Check een op you tube. Daar staan alle filmpjes van alle levels en dan laten ze zien waar de star coins zitten.
Hai, Ik maakte voor de star coins soms gebruik van een walktrough om ze allemaal te kunnen vinden. Ik heb even de wt opgezocht die ik altijd gebruik en dan level 2-5 alvast geselecteerd. Er staan ook plaatjes bij. Zo moet je ze zeker kunnen vinden, succes!! New Super Mario Bros. Wii Guide/Walkthrough - Wii, Wii Walkthrough - IGN