Hoi, Mijn moeder heeft een ouder model van de Mountain Terrain duo wagen zonder reiswiegje die ze gebruikt bij het oppassen. Nu is er weer een kleintje opkomst en wil ik een reiswiegje erbij kopen, staat er toevallig nog 1 op marktplaats en die moet je bevestigen met een beugel. De vraag is, heeft iemand hier ervaring mee? Kan je het makkelijk bevestigen? Kan namelijk nergens meer een handleiding vinden van de wagen! Alvast bedankt, Christa
ik weet nog dat het best een werk was! ik heb even gegoogld voor je want ik weet het ook niet meer precies, ik heb hem nu met 2 wageninzetten in gebruik. "Bij het stalen beugeltje zit aan 1 kant een haak en aan de andere kant is hij plat..Je hebt 2 beugeltjes die contra van elkaar zijn. De beugels moeten aan de middelste buizen bevestigd worden ,de haak steekt naar buiten. De beugeltjes leg je beneden met de platte kant op de middenbuizen. De haak valt dan om de buitenste buis heen Op deze manier heb je een soort brug waar je wiegje op kan leunen. De wiegjes maak je vast met de riempjes aan de wagen." kun je hier iets mee: voor mij is het zo wel duidelijk nml, maar ik heb het al eens gedaan.
Hoi Yolanthe, Bedankt voor je reactie! Ik heb het wiegje nog niet binnen. Als ik het zo lees lijkt het me wel een beetje ingewikkeld maar als ik het voor me zie is het wellicht wat duidelijker! En anders mag ik misschien nog een beroep op je doen Er zit trouwens maar 1 beugel bij, klopt dat? Marktplaats.nl > Reiswieg voor op Mountain Terrain duo wagen - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties Groetjes Christa