waar kun jij jaloers op zijn?

Discussie in 'De lounge' gestart door Babbelbol, 20 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Op mensen die in deze tijd wel een hypotheek kunnen krijgen.:(

2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    Op mensen die gezond zijn en alles kunnen doen, lichamelijk gezien, wat ze willen en nooit hoeven te denken nee dat gaat niet want deze week moet ik ook zelf de boodschappen doen dus kan ik niet ook nog de honden uitlaten, of even naar de speeltuin lopen met mijn kindje. Denk dat veel mensen niet beseffen hoe dankbaar ze mogen zijn als ze goed gezond zijn en dat nog meer mensen niet beseffen wat echt chronisch ziek zijn inhoud. En ja daar baal je dan wel eens van, door mijn gezondheid heb ik zoveel op moeten geven, en toch uiteindelijk ben ik erg dankbaar voor mijn mooie, lieve mannetje en het leven dat ik heb.

3. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

9 jan 2008
    537
    0
    0
    Op vrouwen die er altijd leuk uitzien kwa kleding. Op de 1 of andere manier kan ik nooit wat leuks vinden, of ik zie het gewoon niet.

En van die moeders die zo Crea Bea zijn, mijn jongens zijn allebei bijna jarig en ik vindt het dan altijd zo moeilijk om iets te bedenken voor het uitdelen. Zit dus nu best weer een beetje in de stress:-/.

4. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland

Herkenbaar....sommige moeders lijken echt perfect....;)

Voor het uitdeel probleem: lang leven google! Je hebt zelfs speciale websites ervoor!

5. ecl

ecl Niet meer actief

Op thuisblijfmoeders.......
    Lees thuisblijfmoeders die er voor gekozen hebben en die dat financieel ook prima redden.......
    Ben nu ook een thuisblijfmoeder maar dan 1 met een ww en de financiele verplichting om toch echt te gaan werken.

Zou zo heerlijk zijn als wij het ruim hadden met alleen manlief zijn salaris waardoor ik lekker thuis bij mijn dochter( en hopelijk ooit 2de kindje) zou kunnen blijven....zou dan heel graag wat vrijwilligerswerk willen doen in de zorg.
    En als beide kids naar school gaan een opleiding gaan volgen.

6. ecl

ecl Niet meer actief

+ 1

7. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Ik ben gelukkig niet vaak jaloers meer op andere mensen, niet om wat ze hebben in ieder geval. :)
    Wat me soms toch een tikkie jaloers kan maken is de schoonheid en het uiterlijke zelfvertrouwen van andere vrouwen.
    Ik vind mijzelf niet extreem lelijk, het kan altijd lelijker zeg ik dan maar. :)
    Maar soms zie ik een andere vrouw lopen met een figuur van :$ en dan nog zo'n koppie erboven van :$:$ en tja, dan gaat er wel eens een steekje door mij heen.

8. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Ik ben wel eens jaloers op mensen die zonder angsten leven.
    Ik heb een angststoornis (agorafobie) waar ik al jaren tegen strijd.
    Het gaat inmiddels heel goed, en ik durf zoveel al weer.
    Maar af en toe ben ik wel jaloers op mensen die daar geen last van hebben (ik gun het niemand!), lijkt me zo heerlijk om me niet zoveel zorgen meer te hoeven maken over of ik iets wel kan/durf.
    Maar aan de andere kant, ik ben heel trots op mezelf dat ik al zo ver ben gekomen. En ik hoop dat ik nog veel verder ga komen.

9. Amare

Amare Niet meer actief

Op mensen die niet in het weekend of feestdagen hoeven te werken en deze dus met hun man en familie doorbrengen.
    Van alle feestdagen zijn we alleen 1ste pinksterdag samen vrij

10. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

oooo wat zou ik dolgraag een gezond lijf willen!

11. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Momenteel op vrouwen MET (iets) borsten....Net gestopt met borstvoeding en echt alles is (voor mijn idee) weg gevreten....
    Nog geen A meer over... :( .....
    Dus zie alleen maar, borsten,borsten,borsten om me heen.... En dat werkt door tussen mijn oren en tussen de lakens....

MAAR als ik dan lees dat iemand hierboven om een gezond lijf vraagt, denk ik.... Ik moet niet piepen...

12. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Kan jaloers worden op mensen met een huisje met tuin. Zou ik zo graag willen.

Betrap mijzelf erop dat ik ook wel eens jaloers ben als ik een moeder zie stralen met haar kind. Zucht, ik wil ook!

13. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Momenteel ben ik jaloers op mensen met goede vriendschappen.

(ff een persoonlijk pijnpuntje van de dag, hoor. Komt omdat we dit weekend gaan verhuizen en alles eigenlijk in 1 dag geregeld zou kunnen zijn. Vandaag en gisteren meldde 6 man zich af. We hadden 7 helpende vrienden. Right. Vrienden. Al een maand lang netjes alle info doorgegeven, constant gecheckt of iedereen nog wel kon helpen, data vastgeprikt in overleg en...... Ik zal je de excuusjes besparen maar ze waren gewoon ronduit TE doorzichtig..... en nu? ja, nu hebben we dus een giga probleem. En bedankt. *zucht*)

14. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Op vrouwen die er altijd op en top uitzien! Altijd leuke kleding aan, haren mooi, make-up super top aangebracht.

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Op mensen die makkelijk hun kinderen los kunnen laten..

16. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Op dit moment even op mensen bij wie alles goed gaat.. Ik krijg alles ff in 1 x.. Maargoed, er zijn ergere dingen op de wereld dus wil niet klagen;)

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik heb echt eindeloos bewondering voor mensen met veel geduld :)

18. knutselmiep

knutselmiep Niet meer actief

Ik ben totaal niet jaloers, of heb afgunst voor dingen of mensen.

Moet zeggen heb veel mensen om mee heen gehad die jaloers of last hadden van afgunst en het kan verschrikkelijk zijn!
    Het zegt meer over jezelf dan over een ander eigenlijk.

Ik heb overgewicht,ja ik wil wel graag slank zijn maar om jaloers te zijn op slankere mensen dat ben ik niet wand als ik zo wil zijn dan moet ik er wat voor doen.

Jaloers op mensen die maar shoppen?? ten eerste ik haat shoppen:D en ten tweede wie zegt dat die mensen er wel goed genoeg geld voor hebben, dat ze het uitgeven wil nog niet zeggen dat ze veel op de bank hebben staan, weet jij veel misschien staan ze maandelijks wel dik rood op de bank.

En dan nog 1 een vriendin vroeger was zo jaloers op mij, ze liep er zelf als een hoer bij om aandacht te krijgen van mannen, ik ben wat dat betreft best preuts en ik hou er niet van, maar kreeg wel aandacht van mannen zonder mijn kleding er voor uit te trekken zeg maar terwijl ik nog nooit zeker ben geweest van mezelf. totdat ze op een dag helemaal doorsloeg en met een auto op me in is gereden! (dit is als poging tot doodslag te papier geschreven)
    Waarbij ze aan de politie te kennen heeft gegeven dat ze i.d.d. jaloers was op mij hoe ik eruit zag en dat ik aandacht kreeg.

Of mijn schoonzus die ik nog nooit had ontmoet die mijn foto's van mijn broer z'n hyves afgooide, en zich voordeed via Facebook als mijn broer en ruzie met me maakte om het contact tussen mijn broer en mij kapot te maken(al zien we elkaar maar af en toe eens in de 2 a 3 jaar) terwijl ze me nog nooit heeft gezien in het echt!
    En nu gaat mijn broer trouwen en ik mag er niet bij zijn niet alleen omdat zijn vriendin van alles beweert maar ook omdat mijn moeder met haar meegaat in haar woord.
    Dit ook omdat mijn moeder afgunst heeft tegenover haar eigen dochter, en constant wil concurreren met mij, en mij probeert naar beneden te halen zodat ik me slechter voel.
    Als ik iets deed wou zij het ook, ik als ik doe wil zij er beterder in zijn.
    Als ik iets heb zit ze altijd te vergelijken. is de vergelijking goed voor haar, word ze een bitch (wand ze heeft het beterder) is die slechter word ze een kreng en probeert me weer slecht te laten voelen!
    (zit hiervoor zelfs in therapie!!)

En ik kan zo nog wel veer meer minder fijne dingen neerzetten wat jaloezie en afgunst van een ander voor mij heeft betekend!

En ik voel me helemaal niet meer als een ander of beter of mooier, ik heb zelfs een probleem met mijn onzekerheid!!!
    En door die jaloezie met die vriendin? durfde ik zelfs geen vriendin meer te hebben zoveel impact heeft dat op mij gehad.

Oké het zijn misschien wel extreme gevallen van afgunst of onzekerheid, en een klein beetje jaloezie moet gezond kunnen zijn, maar zo kan het dus ook ;)
    En dat is ook een mooie wand hoe slank of mooi of hoe beterder iemand het voor elkaar lijkt te hebben het hoeft helemaal nooit zo te zijn zoals je ziet!

19. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Wow in een auto op je ingereden

Ik ben jaloers op mensen waarbij al hun famillie en vrienden in de zelfde stad of dorp bij elkaar in de buurt wonen.

Ik woonde in Amsterdam maar geen huis te vinden en nu in Almere in mijn eigen woning. Heb leuke contacten op school maar niet voor na school alleen mijn buurvrouw. Gelukkig ga ik gedeeltelijk in diemen bij mijn moeder wonen. Dan ben ik toch weer in de buurt van vriendinnen en famillie en mijn jongste zoontje.
    Maar het lijkt me zo leuk om iedereen in mijn buurt te hebben dus familie en vrienden. Heb hier veel stress door gehad dus ben blij met de oplossing.
    Ook ken ik mijn vader niet en niemand aan zijn kant.

20. Chaii

Chaii Niet meer actief

Mensen die hun beste vriend of vriendin dichtbij hebben wonen.

Deel Deze Pagina