Dat zijnidd van die dingen waar je echt mazzel mee moet hebben. En idd zwaar irritant dat mensen met de 'eer' gaan strijken over dingen waar je geen invloed op hebt! Makkelijk kletsen tegen iemand die dan 5 jaar geen nacht doorgeslapen heeft. Zwaar hoor! Ikzou het niet trekken!
Ik krijg wel een monsterlijk steekje van zwangere vriendinnen.. De wens is zo groot, dat ik het ze echt wel gun, maar onszelf op dit moment even iets meer!! Verder heb ik alles wat mijn hartje begeerd, leuke man, leuk huis, leuke baan, en leuke vrienden. Materialen of merken boeien me weinig. Dus daar heb ik nooit last van...
Het lijkt wel of iedereen zijn huishouden altijd in orde heeft, behalve ik. Heb echt net de keuken opgeruimd, man komt thuis van boodschappen doen en alles is weer geëxplodeerd. Ik word er zo moe van...
Echt jaloers wil ik t niet noemen.... Maar ik vind soms bepaalde mensen best klagen als ze dan even iets niet hebben.. of zoals bijv mijn zwangere vriendin die blijft klagen over dat ze alleen maar een baby fabriek is... Ze heeft namelijk heel lang geen kinderen gewilt... en nu wou ze wel en lukte het niet gelijk. nu is ze het en vertikt t eeuwig er van te genieten. Terwijl ik er alles voor over heb na me MA. Of mensen die een mooie auto hebben.. lekker op vakantie kunnen , leuke goeie baan en idd lekker kunnen shoppen. Lijkt een aardig lijstje... ben hartstikke blij voor die mensen, maar soms zou ik t ook wel eens willen.
materieel niet jaloers, daar geef ik niet veel om. Maar wel de vrouwen die hun huishouden spik en span lijken te hebben, de kleintjes er altijd piekfijn bij lopen, zelf er goed uit zien, en ook nog eens een druk gezellig sociaal leven er op na houden. Ik werk maar 12 uur , alleen de dagen thuis met de kinderen vallen veel zwaarder dan de dagen dat ik moet werken. Wil soms uit die sleur van het huishouden ontsnappen!
+2 ik heb nog nooit een mooie platte buik gehad of uberhaupt in maatje 38 gepast lijkt me fantastisch! Ook een vrouw met een hele knappe man aan haar zijde kan ik best benijden, maar ook meer in de zin van, "zo die heeft dat even mooi voor elkaar gekregen!" Het is echt niet dat ik zelf geen knappe man heb, integendeel zelfs, maar ik geef mijn ogen ook graag de kost. en zolang ik toch alleen maar mag kijken haha
Vrouwen met een groot gezin (minimaal 4 kinderen). Ik wil zo graag nog (veel) meer kinderen, maar mijn vriend vindt twee écht genoeg .
Jaaaaaa, die woonkeuken, die wil ik ook!!! Wij hebben een inimini huisje, ben allang blij dat we een dak boven ons hoofd hebben, maar soms wou ik dat het allemaal net is groter was met meer opbergruimte of een extra kamertje. Nu 2 slaapkamers, geen zolder of vliering en de schuine kant ligt ook al vol met troep! We krijgen ons 1e kindje, maar mocht er een 2e komen, kunnen we hier echt niet blijven!
Daar ben ik niet echt jaloers op maar mis het idd wel. wat ik wel echt vind steken is dat sommige mensen hun ouders zo onderwaarderen of te vanzelfsprekend zien, (soms flink ruzie met ze maken oid) dat ik zoiets heb van: "Besef je wel hoeveel geluk je hebt om ze nog allebei om je heen te hebben?"
Kan me indenken! en zeker als ik onderaan lees wat je er allemaal voor moet doen...pfff, ik zou er ook moedeloos van worden! Wij hebben er iets meer dan een jaar over gedaan(incl. "ontpillen" van mijn kant), ik was op een gegeven erg bang om in medische molen terecht te komen. Ook staken de jaloerse gevoelens soms de kop op, zeker toen we op een bruiloft van vrienden geconfronteerd werden met 2 zwangere buiken van andere vrienden. 1tje was zelfs binnen een maand zwanger geworden. Was hartstikke blij voor ze, maar je gunt het jezelf ook zo...Later, in december, hadden we van 1 van hun de doop van hun kindje, wij zijn gelovig en heb toen echt zitten bidden dat wij ook eens vader en moeder zouden worden...nog geen 10 dagen later deed ik een test; zwanger... Ik wens je heel veel sterkte en succes, en dat voor jullie ook een mooie toekomst mét een kindje in het verschiet ligt!
Ik kan weleens jaloers zijn op moeders die hun huis helemaal tiptop op orde hebben.Mij wil het maar niet lukken.Ik probeer het iedere keer weer maar iedere keer is het binnen 1 dag weer een puinzooi.
Ik ben soms best een beetje jaloers op meiden die zo'n vriendinnenclubje hebben, lekker shoppen en leuke dingen doen met een gezellig groepje meiden. Dat heb ik niet en dat mis ik soms best wel. Verder heb ik al een heleboel waar ik heel blij en gelukkig mee ben!
Mensen die gezond zijn. Zou zo graag me pijn in ruilen voor een normaal leven en alles kunnen doen en werken.en zelf voor allebei de kids willen zorgen als man naar buitenland is nu moet er altijd een naar opa en oma. Als dan iemand zie die volgens haar ooit ongeluk heeft gehad maar altijd is shoppen op vakantie is en alles met d r kids kan denk ik wel is waarom zij is afgekeurd en ik moet knokken voor me ziektewet en dalijk eventuele keuring. Maar heb een leuke vent en 2kids.en een mooi huis .
Goh...ben ik dus niet de enige waarbij het huishouden een never ending story is, haha! Soms, als ik alleen ben en ik heb net alles opgeruimd en de stofzuiger er door heen gehaald, dan kan ik zo genieten van mijn bakkie koffie op de bank. Totdat man en kinderen weer thuis komen, dan wordt de serene netheid ruw verstoord
Nou jaloers is een groot woord, maar bij zelfverzekerde vrouwen denk ik vaak: dat wil ik ook! Dat lijkt me echt heerlijk, mijn onzekerheid zit me vaak in de weg Maar ja, het gras is altijd groener bij de buren... Die vrouwen kunnen het misschien gewoon goed verbloemen of hebben weer een slecht huwelijk of zo....
Weet ook niet of jaloers wel het juiste woord is, maar soms doet het best veel pijn om alle geweldige verhalen aan te horen. Niet dat ik het iemand niet gun, maar gun het mezelf ook! Ja dat denk ik ook regelmatig. Voor vele is het normaal om ze te hebben. Ik heb ze beide niet meer, maar zeker mijn moeder mis ik enorm!
Jaloers? Ik? hoe kom je dr bij! ....wel dus...*schaam* Hoewel ik minder jaloers ben dan eerder. Mijn leven is nu zoals ik het in grote lijnen wil; getrouwd, boerderij(melkvee & dus buitenaf wonen), 1e kindje op komst, normaal inkomen om van te leven, dak boven ons hoofd, dieren om me heen. Maar soms zou ik weleens gewoon op vakantie willen gaan zoals "normale" stellen. Helaas zijn wij nogal gebonden aan ons bedrijf, vooral in het voorjaar en zomer. Nou zijn wij geen types die persé elk jaar 3 weken weg moeten, maar soms zou ik best een spontaan een weekendje weg willen, of een weekje gewoon eventjes op een bungalowpark zitten. Ons motto is echter wel:"wij wonen het hele jaar op de plek waar een ander op vakantie gaat", en zo is het wel, ik kan elke dag met onze hond de stilte opzoeken tussen de weilanden. Zomers ga ik vaak met onze hond naar een grote sloot, savonds, als het dan zo schemerig word, en het dan een beetje zwoel is na een zo'n hete dag...dan zit ik echt te genieten vd rust en ruimte, 10 min. wandelen van onze boerderij(aan de rand van het dorp, dus niet helemaal in de middle of nowhere). En als ik dan hoor van mijn familie, die midden in de randstad woont, dat wij hier zo lekker vrij wonen, dan denk ik:"jaloers, waarom zou ik?!" Ik denk dat er altijd wel iets is wat je zelf ook graag zou willen. Maar bedenk altijd dat die mensen aan de andere kant vd heg ook jaloers zijn op wat jij hebt! En ik roep altijd maar:"je moet altijd wat te dromen hebben!"
Eengezinswoning ! Wij willen graag weg uit deze flat maar helaas... We houden dan een restschuld over. Nog een paar jaar hopelijk. Verder heb ik alles wat ik wil in het leven, maar een bovenverdieping en een zolder zou ik graag hebben.