waar kun jij jaloers op zijn?

Discussie in 'De lounge' gestart door Babbelbol, 20 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Als ik lees dat vrouwen een meiden weekend of avond hebben. Gezellig een dag op stap met vriendinnen. Dat vind ik altijd zo een moeilijk moment. Ook een verrassing babyshower of vrijgezellenfeest met al haar vriendinnen. Ik heb een vrouw met wie ik het heel goed kan vinden en een vriendin die ik soms zie.

Ook grote familie's. Je hoeft elkaar niet elke week te zien, maar een fijne band lijkt me geweldig.

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hamme, jaloers niet maar ik zou wel zo'n vriendinnengroep willen hebben waar veel contact is enzo.
    Echte beste vriendinnen.
    Ach, wie weet komt dat wel weer.

3. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Wat mooi dat je gebeden verhoord zijn. Geniet van je zwangerschap!! Ik hoop met ieder stukje in mijn lichaam, dat mijn man en ik ook een kindje krijgen. Het is soms erg oneerlijk, als je hart zoveel liefde heeft om te geven, dat het maar niet lukt.

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik heb het met vrienden met een grote familie.
    Hun hebben schoonzussen etc. Ik heb 2broers maar die hebben geen vriendin (zijn ook stuk jonger als mij dus als het er ooit van komt schelen die meiden ook weer aardig in leeftijd) broer van mijn man wil ook maar niet aan de vrouw raken.
    Verder 'mis' ik 1 kant vd familie van moederskant en mijn man heeft helemaal geen 'hechte band' met de familie. Ieder heel erg op zijn eigen.

Ik heb gelukkig wel een kant met veel en goed contact en ben ook blij met wat ik heb maar soms als ik dan ergens hoor; oh we zijn met alle schoonzussen etc gaan doen, denk ik weleens 'dat heb ik helaas niet'.

Maar goed, ik hoor evengoed kwel verhalen over grote familie's dus ik ben dan ook wel weer snel met de beentjes op de grond! ;)

5. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Wat een lastige situatie ook. Maar kan me zo voorstellen, dat het steekt. Hoop dat het allemaal snel mag lukken!! Zodat jij ook jou geluk met haar kan delen.

6. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Op van die vitale moeders.. Die zie ik dan lachend fietsen in de regen, 2 vrolijke kinderen op haar fiets en dan tegen de wind in. Bij mij zit mn mascara dan op mn kin, mn regenjas is lek, dochter zit te schreeuwen dat het koud is en naar huis wil, en ik zit te hijgen want mn conditie is niet top en alleen versnelling 3 doet het... En dan ben ik nog niet eens de straat uit :(

Verder nergens op eigenlijk :)

7. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    hahah leuk omschreven;)

8. furby

furby Bekend lid

14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Dankje! Erg lief van je! Zeker gezien je onderschrift, ik hoop echt van harte dat jij snel een wondertje in je armen mag sluiten. Ik ga vanavond een kaarsje voor jullie branden!

9. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    #69 debster2009, 20 apr 2013
    Laatst bewerkt: 20 apr 2013
    Hier precies hetzelfde... Ik ben absoluut niet jaloers aangelegd en vreselijk dankbaar voor wat we wel hebben. Maar ook wij zitten in een flat, koop. Staat te koop maar krijgen het aan de straatstenen niet kwijt en een enorme schuld (boven de 30k) kunnen we niet aan. Voelt echt uitzichtloos en ik ben er heel veel mee bezig. Kan er helaas niks aan doen, maar ben vreselijk jaloers op mensen die 'gewoon' een tuintje hebben.
    Verder mag ik echt niet klagen, twee geweldige en gezonde Kids, genoeg geld en veel vriendinnen maar toch zit het me dwars.

10. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

poeh, echt jaloers ben ik niet, maar ben me toch een potje chagerijnig geweest afgelopen week toen mn broer belde dat ze een tweede verwachten... ben zo ontzettend blij voor ze, maar na een paar uurtjes kwam de donderwolk opzetten. geen jalouzie maar toch wel even een baalmomentje.

dat van de vriendinnengroepjes herken ik ook, maar gelukkig hebben we zp nog en heb ben ik in een hecht groepje meiden terecht gekomen waar we zo nu en dan gezellig mee op pad gaan.

11. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Vrouwen met een flinke bos lange krullen en nog mooie billen hebben.

Grrrrrrrrrrrrrr

12. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde. Dat heb ik nu heel erg. Ik heb mijn oude figuur weer terug en ik heb echt zin om er gewoon weer leuk uit te zien na de zwangerschap, maar alles is zo duur. En dan loop ik af en toe in een winkel en dan zie ik alleen maar leuke dingen, maar ja. Geld gaat toch hard met kleine kindjes he;)! En dan ben ik ook wel weer zo dat ik wil dat mijn kindjes er leuk bij lopen. Als ik dus wat koop, koop ik wat voor de meiden en niet voor mezelf.

13. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik ben echt knetter jaloers op vrouwen met heel lichtblond haar.
    Playboy blond zeg maar. :p
    Verder nooit jarloers denk ik eigenlijk.

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Mensen bij wie alles zo aan komt waaien. Ik heb een andere jeugd gehad dan anderen, moet altijd m'n best doen om werk te vinden en hogerop te klimmen, dat soort dingen.

Ik voel een beetje afgunst bij mensen die nooit ergens moeite voor hoeven te doen, om vaak ook nog te gaan zitten klagen.

15. Jel

Jel Niet meer actief

Mensen met een slank figuur en mensen die alles kunnen eten zonder dik te worden! :(

16. Lillith

Lillith Bekend lid

29 mrt 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Op dit moment: vrouwen die al bevallen zijn! Voel me al de hele zwangerschap beroerd en zal zo blij zijn als de bevalling begint!!!

En verder: mensen die hun huishouden zo keurig op orde hebben, alles altijd zo spik en span. Dat lukt mij door alle drukte nooit zo goed....

17. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Af en toe steekt het wel es dat ik geen "netwerk" heb.
    Zo van die vrienden waar je echt op kunt bouwen.

Heb 1 beste vriendin, maar daar moet ik zelf altijd contact mee opnemen, anders hoor ik er maanden niks van.

En af en toe ook jaloers op sommigen hun ouders.
    Ik heb ouders, maar het enige wat die doen is zich bemoeien met hoe ik mijn leven moet leiden. Dat doen ze al heel mijn leven, dus dat zal niet veranderen.
    Maar ik zou soms zo graag ouders hebben die gewoon willen luisteren, zonder steeds maar mijn leven te willen veranderen naar hun hand ...
    Onze relatie is iets verbeterd met 30 km uit elkaar te gaan wonen en elkaar maximum 1 keer per maand te zien, maar dan nog ...
    Ik zou er zo graag echt bij terecht kunnen (ook al bij gebrek aan andere mensen buiten mijn partner - die ook quasi niemand heeft).

18. Bloem2

Bloem2 Niet meer actief

Ik ben vooral jaloers op mensen die écht ergens goed in zijn, een bepaald talent hebben.
    Vind van mezelf dat ik nergens in uitblink, en daar baal ik van!

19. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Ik kan jaloers zijn op mensen die niet over zich heen laten lopen. Jaloers is trouwens een groot woord, ik wou gewoon dat ik daar een beetje van had ;)

Als iemand bijvoorbeeld een kwetsende opmerking maakt klap ik dicht, om er vervolgens over door te blijven malen. Later kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan omdat ik dan wel kan bedenken wat ik allemaal had kunnen zeggen op dat moment.

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    veel herkenbare dingen in dit topic!
    hier ook wel een sprietje jaloers, dat gaston vd postcodeloterij in het andere stukkie van de straat aan ging bellen..
    (en wel weer een geluk dat mn ouders in dat andere stukkie straat wonen, maar toch...de toekomst van onze kindjes was financieel gewoon geregeld als ie 1 postcode lettertje verschil had gemaakt :$

Deel Deze Pagina