waar kun jij jaloers op zijn?

Discussie in 'De lounge' gestart door Babbelbol, 20 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Mensen die werk hebben.

2. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hier net zo! die vriendin van mij heeft blijkbaar wel tijd voor haar "vriendengroep" waar ze het altijd en eeuwig over heeft en zelfs mee zit te whatsappen als wij elkaar eindelijk weer eens zien:x. Soms zou ik willen schreeuwen:"rot op met die telefoon van je, die vrienden van je interesseren me niet!" Maarja, daar ben ik weer te laf voor, net als dat ik niet durf te zeggen dat ik vd situatie baal. Ben dus jaloers op mensen die dát wel durven te zeggen tegen een ander!

3. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hier net hetzelfde... maar langs de andere kant wil ik ook carrière maken en heb ik zo'n leuke en verantwoordelijke baan dat ik dat 'leven' ook niet wil missen... gelukkig heb ik wel onlangs de beslissing genomen om minder te gaan werken en dit wordt gelukkig aanvaard door mijn overste :D

4. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Gek genoeg vind ik het ergens wel fijn om te lezen dat best veel meiden jaloers zijn op dingen die wij hebben. Ik heb namelijk altijd het idee dat ik het allerjaloerst van de héle wereld ben ;). Waarop ik jaloers ben: mama's met twee kindjes. Wij willen héél graag een tweede, maar dat wil maar niet lukken :(. Het is overigens absoluut niet zo dat ik deze mama's hun geluk misgun, want ik vind vaak juist mooi om een gelukkig gezin met twee kindjes te zien. Dus misschien is jaloezie wel niet het juiste woord. Ik word er alleen zo verdrietig van dat wij dit niet hebben, terwijl ik zó graag wil. Ik zou onze beide goede banen, ons redelijk grote huis met ligbad en al onze spaarcenten met alle liefde ruilen voor een tweede kindje.

5. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Jaloers is een groot woord, maar ik kijk soms met verbazing hoeveel energie sommige moeders hebben... Dat wil ik dus ook! Ik heb verder echt alles; aardige vent, leuke kids, een baan, genoeg spaargeld, maar die energie...pffff.

6. Eliju

Eliju Lid

17 apr 2013
    6
    0
    0
    tja ik kan soms jaloers zijn op moeders van amper 25 jaar met een lieve man en een goede job, die alles goed voor elkaar hebben. en een stralend slank lijntje vlak na de bevalling
    (maar dit komt zelfde voor.. dus ik ben over het algemeen vrij weinig jaloers ;) )

oke even serieus ik kan jaloers zijn op mega creatieve mama's maar aan de andere kant leer ik weer veel van ze en kan ik daarmee mijn voordeel doen ;)

7. Minnimouse

Minnimouse Actief lid

15 nov 2009
    311
    0
    0
    Mensen die gewoon kunnen poepen.....:p
    Lang leve de obstipatie :D

8. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Dit dus, exact :D! Hebben het ook niet slecht hoor, verdienen volgens mij 1,5 x modaal ofzo, en koop ook best wel eens leuk hebbedingetjes, maar hoeft dit niet maandelijks te doen :)!
    En jaloers op vrouwen met een mooi figuur :p

O ja, als zelfverzekerheid te koop zou zijn zou ik de eerste koper zijn denk ik haha, kan zo onzeker zijn over alles, waardeloos! Als ik dan mensen zie die niet overal zo moeilijk over doen en denken ben ik echt jaloers!

9. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Op vrouwen met mooie borsten... Klinkt misschien een beetje stom, maar ik heb mijn borsten NOOIT, maar dan ook echt NOOIT mooi gevonden.. Behalve toen ik stuwing had.. Toen waren ze mooi, vol, rond, pront.. En nu? Nu heb ik mijn piramidetjes weer terug.. In hangvorm..

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik kan jaloers worden op gezinnen met opa's en oma's die veel met de kindjes doen. Ik heb geen ouders meer, schoonmoeder is ook verleden en mijn schoonvader ernstig ziek. Bij ons komt er dus nooit een opa of oma wat leuks doen met ze, of even lekker oppassen zodat wij even wat voor onszelf kunnen doen. Tja.... Dan krijg ik wel eens zo'n jaloers gevoel.

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Echt waar? Ik ben echt nooit jaloers, nooit geweest ook. Niet om kleding, niet om een huis en ook niet om geld of andere goederen. Zelfs geen steekje. Ik ben blijkbaar een tevreden mens en kan me absoluut niet storen aan wat een ander meer of beter heeft dan ik.

12. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Soms wel eens als mensen 2a3 keer per jaar op vakantie gaan. Of vaak een weekendje weg.
    Verder geen last van gelukkig.

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Ohhh ik kan jaloers zijn op mensen met een makkelijke zwangerschap en een rozewolkkraamtijd. Zo'n baby die gewoon tevreden is en eens huilt op zn tijd..
    Dat kan me echt steken. Hoe stom ook.. En ik besef heus de zegening van 3 kinderen hoor!!

En vrouwen met een mooi figuur... Daar kan ik echt wel even afgunstig naar kijken..

Maar ik ben ontzettend tevreden met mijn leventje en vol dankbaarheid voor mijn man en kinderen!

14. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    ik ben eigelijk nooit jaloers. maar als is het als vrouwen de haren leuk hebben opgestoken.. dat lukt mij dus niet

15. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Jaloers is een groot woord.... maar ik ben wel "jaloers" op de mensen die de kans hebben gekregen een mooie opleiding af te ronden.
    En dan heb ik het vooral over hun "droom" opleiding.
    Ohja en op mensen met een rijbewijs ik durf dus gewoon niet. :D Dat staat overigs weer de opleiding in de weg.... :(

Over de rest mag ik niet zeuren en klagen...... :)

16. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik ben jaloers op meiden met "echte" vriendinnen.......want die heb ik niet:)

17. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    ik moet zeggen ik ben niet jaloers aangelegt ik ben blij met wat we hebben maar ik zou het wel fijn vinden om na 21 jaar ellende gewoon een keer rust te hebben en niet tegenslag na tegenslag.

18. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Jaloers niet maar ik heb wel een paar kleine "puntjes" :)

Mensen die zwanger raakte in de tijd dat ik er net mee was begonnen.
    Dan zie ik die kindjes, en denk ik: "Zo groot had mijn kindje kunnen zijn, en Beer misschien wel mn tweede"
    Door t lange traject heb ik best wat afgunst naar die mensen, :)
    Maar ik heb tenminste een gezond kindje mogen krijgen, daar ben ik dankbaar genoeg voor nu!!!

Mensen met een grote vriendengroep.
    Door de MMM ben ik best veel vrienden verloren omdat ik me afschermde voor vrienden die dichtbij kwamen.
    Aan de andere kant vind ik t ook wel goed zo, als je soms die planningen van anderen hoor in t weekend, phoe, soms heel t weekend volgepland met visite,verjaardag enz enz.....

Mensen die er zelf tip top bijlopen.
    Op een of andere manier lukt t me nooit om tevreden te zijn over mn uiterlijk, en een leuke kledingstijl te vinden......
    Koop bijvoorbeeld bergen voor Beer, en vergeet mezelf dan.
    Moet daar echt even aan gaan werken..... ;)

19. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik ben eigenlijk niet zo jaloers aangelegd. Ik heb mijn leven prima op de rit met een fijne relatie, twee gezonde kinderen en een fijne baan. Veel sociale contacten, een hecht groepje vriendinnen en goed contact met de familie. Uiteraard blijft er altijd iets te dromen over. Een slanker figuur, mooier haar en een betere huid. Maar dit zijn bijzaken. Ik ben tevreden met het leven wat ik leid. En ik waardeer het des te meer als ik hier lees dat sommige jullie hier jaloers op zijn. Niemand is perfect en al lijkt iemand perfect ook zij heeft haar dromen die nog niet zijn uitgekomen.

20. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Ik zou niet weten waar ik jaloers op zou moeten zijn.
    Voor mijn gevoel heb ik écht alles!
    Een man die alles voor mij en ons gezin doet. Allebei een leuke goed betaalde baan. Allebei gezond met prima gewicht. Wonen in ons 4 verdiepingen tellende jaren 30 woning.
    We hebben 4 gezonde kinderen en een dubbel koningskoppel :)
    En het allerbelangrijkste: hét geloof waar echte eenheid te vinden is en die voor nu en eeuwig gelukkig maakt.

Deel Deze Pagina