waar kun jij je aan storen>? en wist je dat ook?

Discussie in 'De lounge' gestart door mirell, 6 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Ooooh jemig, ik heb echt ZO veel dingen waar ik me aan stoor... Hebben jullie even?:D

-Praten met een volle mond
    -Smakken tijdens het eten.
    -Mensen die ten koste van alles en iedereen in het middelpunt van de belangstelling willen staan.
    -Mensen met een te hoog zelfmedelijden gehalte. Ik heb er enkele in mijn omgeving, zoooooo vermoeiend.
    -Grapjes uit het jaar 0. 'How do you feel? Mijn hele knie is kapot! Whahaha'
    'Trek eens aan mijn vinger. Woehahaha' 'I kill me BLAHAHAHAAAAT'
    -Heb ik al gezegd dat mensen die het hardst om hun eigen grapjes lachen en intussen om hun heen kijken of iemand anders ook mee lacht echt HEUL irritant zijn?;)
    -Schorem gedrag. (Hard boeren op straat of in een winkel, deur voor je gezicht dicht laten vallen vloekend of scheldend over straat, bezopen wangedrag etc.)
    -Mensen die hun honden los op die van mij laten af hollen terwijl die van mij altijd aangelijnd is. 'Die van mij doet niks hoor.' Nee, maar de mijne wel. -_-
    -Klagende mensen.
    -Betweters
    -Zogeheten powervrouwen. Deze moet ik even uitleggen: Vrouwen die aan de top staan, zijn geweldig. 100 punten, zoek maar een kleurplaat uit. Maar dat wil niet zeggen dat mannen achterlijk zijn. Ik kan me zo storen aan die 'kekke' vrouwen in de reclames die al zuchtend en met rollende ogen hun vent commanderen om maar even iets anders te gaan doen omdat hij niet kan stofzuigen, want tsjah...die mannen he. Die kunnen niks he...right, ladies? Girlpower!
    -Onbeleefde kinderen.

En ik heb er nog veel meer, willen jullie ze horen?:D

2. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Mensen die met open mond kauwgom eten. Soms zit ik weleens tegenover iemand in de trein die dit doet... niet zo'n lekker gezicht. En stiekem ook mensen die "me" als bezittelijk voornaamwoord gebruiken. En mensen die (overdreven) kinderachtig overkomen.

Ik weet nog wel dat ik ging winkelen en ik een vriendin met een vriendin van haar tegenkwam. Uiteindelijk liepen ze de halve dag met me mee en overal waar we kwamen, moest die vriendin van haar wel schreeuwen en overdreven hard lachen.

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Een quasi-nonchalant iemand die 'gezag' uit moet stralen (met een kledingkast van bij-elkaar-geraapt) en daarbij denkt dat hij/zij dus ook daadwerkelijk hét gezag is, zich autoritair opstelt (dat is namelijk heel wat anders dan een autoriteit zijn) en automatisch vind dat hij/zij daarbij respect behoort te krijgen; terwijl hij/zij straattaal gebruikt en andere mensen naar beneden haalt om zich goed te voelen over zichzelf.

Er zit zo'n leerkracht op mijn opleiding; ronduit irritant! Aan die persoon stoor ik mij enorm. Ik kan die persoon echt niet uitstaan.

Oh; en ik stoor mij ook aan een docent die continu opmerkingen maakt tegenover een groep klasgenoten van: joh, dat is niet gezond en dat is niet gezond; en het valt mij op dat je dit of dat eet en dat is zooo ongezond. En dan gewoon elke week weer hetzelfde relaas tegenover dezelfde personen. Ja, bijna NIEMAND drinkt water in deze klas, het is allemaal Red Bull. Freaking 10 flesjes water op een klas van 16 personen. Ja, we get it now. Fine, dank je wel. Gelukkig zitten we niet bij een voedingsconsulent, denk ik dan. Maar ik bijt netjes op mijn tong - en ik eet dan mijn broodje rosbief met peper en zout op; hoop dat mager vlees als broodbeleg dan maar wel mag in de ogen van mevrouw de ik-had-eigenlijk-liever-voedingsconsulent-willen-worden-maar-in-plaats-daarvan-sta-ik-nu-hier :p Nee echt, misschien ligt het wel aan mij, hoor, dat kan best, maar ik word gewoon zo kribbig wanneer het over bemoeien-met-andermans-eten gaat.

4. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Deze ergenissen op het werk:
    Van die mensen die hun zonnebril op houden als ze bij mij aan de kassa afrekenen. Vind het echt zo asso

Van die mensen die bij ons op het werk naar het toilet zijn geweest een bonnetje van 50 cent uit het apparaat hebben en dan de hele winkel doorzoeken naar iets van 50 cent.

Dagelijks leven:
    Auto's die strak achter de rijden terwijl jezelf al harder rijd dan de maximum snelheid.

Moeders die het fietspad blokkeren omdat ze met elkaar lopen te kwekken. Ga dan bij elkaar op de koffie.

Zal vast nog wel wat zijn maar weet het zo even niet :p

5. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Mensen die te pas en te onpas Engels in hun zinnen gebruiken. Stond laatst met iemand te praten en dat ging ongeveer zo: "Nou dat gebeurde gisteren en toen zei ik Fine I get it, relax"
    Brrr....

Mensen die denken grappig te zijn door hun manier van praten en/of schrijven, maar in mijn optiek totaal de plank mis slaan.

Mensen waarbij het glas altijd half leeg is

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Smakken!

Mensen die je aan het helpen bent (kassa) en dan bellen..

7. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
  8. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dan is het maar goed dat ik niet bij jou aan de kassa kom ;)

Ik heb dus vaak mijn zonnebril op en dus ook in de winkels, waarom? Nou ik heb een zware vorm van migraine en als ik dan in dat ontzettende verschrikkelijke TL licht van jullie in die supermarkten kijk dan kan ik dus migraine krijgen. En in mijn geval is dat niet '' een '' hoofdpijntje, nee ik krijg verlammingsverschijnselen, ik ga overgeven en kan niets meer. Dus hou dat in je achterhoofd voordat je iemand weer aso noemt ;)

Ik kan echt niet zonder mijn zonnebril. Het is niet alleen in de winkel maar buiten in de zon kan ik ook niet, er hoeft maar net 1 zonnestraaltje verkeerd te vallen en ik ben de pineut.

9. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Mensen of kinderen die hard praten of schreeuwen. Ik heb dan echt zin om mn vingers in mn oren te stoppen.

10. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Kinderen van 6 die nog met een speen in hun mond lopen... Het ziet er niet uit!!!!

11. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Mensen die mn spiegel van mn auto af rijden en niet het fatsoen hebben om gegevens achter te laten...grr

Mensen die hun deur tegen mn auto aan laten knallen en vinden dat ze dat recht hebben omdat ze zelf in een barrel rijden

Auto's die naast me bij het stoplicht staan maar niet stil blijven staan...steeds een klein stukje heen en weer...en dan mag ik mn deur open doen om mn maaginhoud te lozen...

Als ik lekker op een terrasje wil zitten met bolle buik en klein kind en degen naast me beginnen in rap tempo een pakje sigaretten leeg te roken...met de rook volldig in onze gezichten..Zo vreselijk onsmakelijk en irritant.

Mensen die het nodig vinden om te benoemen dat ik klein ben. Vervolgens beledigd gaan lopen doen als ik hun uiterlijke kenmerken ga benoemen.

12. MissLuke

MissLuke Niet meer actief

Als mensen dingen niet gewoon bij hun naam noemen.
    Iemand heeft K. of die erge ziekte.

Mensen die van mening zijn dat je je kind homoseksueel kan maken door een jongen nagellak op te laten doen en dergelijke of door een meisje met autootjes te laten spelen.

Mensen met een mega gebrek aan zelfinzicht.

13. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Mensen die zo dicht tegen mij staan dat ze in mijn nek staan te hijgen en mijn tenen platlopen.

De enige twee die dat eerste eventueel nog mogen, zijn mijn partner en mijn moeder.

Ooit met een kennis van mijn partner op stap geweest die zo een héle ochtend in mijn nek heeft staan hijgen. En ik kon niet draaien, keren of een halve stap zetten of hij volgde mij en stond zowat op mijn tenen. Het was de eerste keer dat ik hem zag (en dan alleen nog omdat partner hem zo graag mee had die dag), maar ook gelijk de laatste keer!

Mensen die denken dat ze mijn huishouden moeten komen hervormen in de vorm van héél de tijd kritiek erop geven.
    Als ze dat persé nodig vinden, wil ik hen altijd een tijdje aannemen als poetsvrouw of -man, maar dan mogen ze het dus zelf doen en mogen ze mij in mijn waarde laten.

Voor de rest ben ik nogal verdraagzaam en heb ik iets van "leven en laten leven". Alleen 40 ultra-luidruchtige 14-jarigen op een véél te kleine trein of bus waar ik ook op zit op dat moment, vind ik af en toe behoorlijk irritating. Maar dat hangt ook van 't uur af ;). In de namiddag kan ik er bijvoorbeeld al wat beter tegen dan 's ochtends vroeg (en ja, alles voor 10 uur is bij mij "vroeg").

14. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Zo las ik laatst een nu.nl bericht over een bekende ster die een 2e kind verwacht.

Wat staat er in de titel?

..... is zwanger van tweede kind.

:$:$ Ahrrgggghhhh

Nee bah!!!! Je bent niet zwanger van je kind zeg! gadver
    Ik heb ook beeldvorming en ben zwaar tegen incest.

15. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Ik heb heel veel moeite met het woord K.anker.
    Ik heb er mijn moeder aan verloren en het is een veel gebruikt scheldwoord.
    Misschien juist wel door het laatste waarom het voor mij zo gevoelig ligt. Ik kan het gewoon niet uit mijn mond krijgen.

16. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.927
    113
    Vrouw
    Aan mensen die 20 zinnen nodig hebben om iets te vertellen, terwijl na 1 zin het punt al duidelijk was. Mij man en een collega hebben daar een handje van.

17. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    De 2 grootste:

- Bumperklevers. Als er 1 achter me plakt ga ik alleen maar langzamer rijden.
    - Mensen die in een 30km zone te hard rijden. Die mogen ze van mij hun rijbewijs direct afpakken en nooit meer terug geven. (alleen dan blijf ik als enige over ben ik bang)

18. Nati

Nati Niet meer actief

Met stip op 1: smakken. Dat vind ik zo ranzig.

Alle andere ergernissen kan ik best overheen komen, maar als iemand smakt kan ik daar echt echt echt niet tegen.

19. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Waar ik mij ook zo aan kan storen zijn van die mensen die twee parkeerplekken in beslag nemen om hun auto te parkeren, je kan dan niet eens fatsoenlijk je eigen auto er naast zetten.
    Veronderstel dat je hem nog een keer moet insteken ;)

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ik wou net hetzelfde zeggen. Ik draag heel vaak een zonnebril, ook in de winter, omdat ik van zon en fel licht hoofdpijn krijg en ik word er moe van. In winkels zet ik hem meestal wel af, maar soms vergeet ik het gewoon.

Deel Deze Pagina