O ja, ook een bekende! Niet op Facebook, maar mensen die gelijk vooraan staan als er "kritiek" gegeven moet worden. En ook zo overtuigd zijn van hun eigen gelijk. Dan denk ik: ben ik de enige die weleens twijfelt soms?
Straatverkopers (vaak voor het goede doel of tegenwoordig ook van de publieke omroep) - godverdegodver, NEE. Vooral als ze met je mee gaan lopen! Voel ik me echt een beetje 'bedreigd' (nouja, zo'n onbehaaglijk gevoel). Mensen die een typgeluidje hebben op hun telefoon. En ook mensen die hun geluid hebben aanstaan bij berichtjes en dan constant berichtjes krijgen (met name in het openbaar vervoer. Je zit met je telefoon in de hand want je stuurt constant dingen terug, dan kan dat geluid toch wel even uit want je ziet het toch wel!). OHJA! Mensen die dat verdomde fluitje als berichtjesgeluid hebben (of het nou vaak te horen is of niet). ARGH. Mensen die de hele tijd om hun eigen grappen moeten lachen terwijl niemand anders ze leuk vindt. Zo vermoeiend. Je hebt op een gegeven moment toch wel door dat je niet grappig gevonden wordt? Hou er dan mee op Mensen die op internet vragen stellen waarop je via google binnen 10 seconden zeker het antwoord had gevonden. Ik snap dat gewoon ook niet? Het is gewoon veel meer werk om die hele vraag uit te gaan typen en te wachten totdat iemand antwoord geeft dan het eventjes te googlen... Als ik ergens niet bij kan in de supermarkt Ben 1.59m en houd er niet van om hulp te vragen. Dus dan koop ik het ook gewoon niet
Verschrikkelijk! Ik blij dat ik de andere kant op ging. Van luchtmacht naar Tilburg. - mensen die niet (goed) lezen. Voorbeeldje. Iemand vraagt wat ze nu nog tegen maagzuur kan doen, en dat ze melk, vannille vla, rennies al heeft geprobeerd. Reacties: ik zou melk proberen, of rennies helpen goed! (Jullie snappen me)
- Mensen die met hun mond open eten. - Tieners. (Ben er zelf ook 1 geweest, maar mijn god wat heb ik een hekel aan ze Luid, onbeleefd, denken dat ze alles weten en vaak geen gevoel voor verantwoordelijkheid)