Auwie! Steken rechts onderin na ei

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mardaisy, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mardaisy

mardaisy Niet meer actief

Hey dames,

Wie heeft dit ook (gehad)!?

Heb sinds m'n ei al last van aanhoudende pijn rechts onderin, soort steekjes de hele tijd. Het is niet heel heftig, maar echt een zeurende pijn. Het lijkt op ovulatiepijn, maar heb volgens mij afgelopen zaterdag m'n eisprong gehad. Had toen cervix, open bmm, ovulatiepijn en lage temp. Nu is m'n temp niet bijster hoog (36,5 paar dagen lang), maar wel ietsje hoger dan voor m'n ei (36,3). Ook geeft FF wel een kruis aan. Zou ik m'n eisprong nou wel of niet hebben gehad?? Denk zelf van wel.. Maar waar komt die pijn dan vandaan...

Ik zit nu op 6 DPO en 8 dagen voor NOD.

2. noelle84

noelle84 Actief lid

20 feb 2015
    137
    6
    18
    Hier precies het zelfde! Alleen mijn ei was de 10e.. Gevonden a.h.v ovutest en pijn.. Geen idee wat het is, hoop natuurlijk innesteling maar durf er niet al te veel op te hopen. Sterkte met de onzekerheid..

Liefs

3. mardaisy

hey noelle, dat zou goed nieuws zijn als het de innesteling is!! Maar wel gek dat het al vanaf de eisprong al is.. Moet zeggen dat het wel met de dag iets pijnlijker is geworden. Ik heb net op een oud topic gelezen dat het een veel voorkomend eerste kwaaltje kan zijn, dus wie weet!! Jij ook succes en sterkte met het wachten..

4. noelle84

noelle84 Actief lid

20 feb 2015
    137
    6
    18
    Ja stom van mij, heb niet goed gelezen.. Bij mij is de pijn sinds vanavond.. Lijkt op eisprong pijn maar dat kan haast niet want dag na de positieve ovutest was de pijn weg, anders had het nog kunnen zijn dat ik de follikel groei voelde en hij nu pas springt ofzo.. Dat is wat ik hier op zp in ieder geval vaak lees dat dat ook nog kan. Pfff gedoe allemaal, het lijkt zo makkelijk dat zwanger worden maar valt echt tegen.. echt een wonder als het lukt.

5. mardaisy

Oke, nog nooit van gehoord, pijn bij het groeien / rijpen van de follikel :(
    Maar ik denk toch echt aan m'n symptomen te merken dat ie al is gesprongen vorige week.. Nu ook geen vrchtb slijm meer, vorige week wel. Pff..erg he dat wachten en je continue afvragen wat er aan de hand is met je lijf!

Mijn temp was vandaag 36.4, ook zo vaag! Maar las in een oud forumbericht dat temperaturen ook niet altijd alles zegt.

6. noelle84

noelle84 Actief lid

20 feb 2015
    137
    6
    18
    Haha wist ik ook nooit hoor, maar heb een hoop geleerd hier op de pagina.. tempen doe ik nooit, heb van mezelf altijd hoge temperatuur en heb ik eigenlijk altijd koorts dus dan maar ovutesten.. Ben heel benieuwd meid wat we over een kleine 2 weken elkaar kunnen melden. Sterkte!

7. noelle84

noelle84 Actief lid

20 feb 2015
    137
    6
    18
    O zie dat jij al eerder duidelijkheid hebt.. hou me op de hoogte, ik duim voor een knaller van een test voor je!!

8. mardaisy

Nou, ik word deze cyclus niet veel wijzer van het tempen! Ik hou je op de hoogte.
    Jij ook succes met wachten.. :p

Deel Deze Pagina