Waar kunnen we een autoverzekering afsluiten voor een half jaar?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sjakie22, 23 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Zit te kijken bij onna onna. Maar ik vind ze niets goedkoop ik betaal nu voor mijn auto bij inshared 25 euro minder in de maand

2. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Even goed nakijken hoe/wat. Als de auto weer op een andere naam wordt gezet dan krijg je een vrijwaringsbewijs en kan ook een verzekering van een jaar stopgezet worden. Hou er wel rekening mee dat ze voor vroegtijdig stoppen bepaalde poliskosten in rekening kunnen brengen.

Wij zaten met onze huidige auto goedkoop bij onna onna en gaan met de nieuwe naar all secur.

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

Autoverzekering is altijd opzegbaar.

4. Flower72

Flower72 Bekend lid

23 aug 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    Onna Onna was ooit goedkoop maar inmiddels niet meer. Ik heb mijn verzekering afgelopen maand overgezet naar zelf.nl. Stuk voordeliger en per dag opzegbaar.

5. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Dat is voor iedereen anders, is helemaal afhankelijk van het soort auto, je leeftijd, schadevrije jaren. Heb net even mijn premie berekend op zelf.nl en bij inshared maar ik zou bij beiden bijna 20€ per maand meer moeten betalen dan bij onna onna.

OT: je kunt dus overal opzeggen zodra de auto niet meer op je naam staat. Zou dus gewoon de goedkoopste kiezen.

Deel Deze Pagina