Haha, de laatste keer dat mij dit gevraagd werd, was vorig jaar, door examenleerlingen. En toen gaf ik het enige juiste antwoord: NERGENS VOOR! Was maar goed ook, want ze hebben dus wel collega's midden in de nacht wakker gemaakt voor allerlei gekke dingen, als ijs en chocola. Kijk dus maar uit met wat je zegt . Overigens geldt het voor mij nog steeds: als ik slaap, kun je me beter niet wakker maken . En nu moest ik maar eens naar bed.....
En wat als je dan had gezegd: "Voor seks" ????? Ik neem aan dat die leerlingen je daar dan niet voor wakker gingen maken.
Mij kunnen ze wakker maken voor een heerlijk bord kippenlevertjes met uitjes en een kloder Heinz Ketchup erbij ... zoooooooo lekker ...
..niet...laten ze mij maar lekker slapen, ben al zo vaak wakker gemaakt dat ik nu liever wil slapen..al klinkt dat miljoen natuurlijk wel erg lekker.
chocola ijs vooral die van ben and jerry met hazelnoot en banaan en oja lamachun donor met kaas met knoflook saus en veel sambal
Helemaal nergens voor. Als je oorlog in de tent wilt, moet je mij wakker maken. Ik slaap niet voor niets, dan zal ik het wel nodig hebben. (A) Mochten ze met een miljoen naast me staan, geven ze die maar even aan mn vriend. Maken ze hem maar wakker.