Hoe kan ik het beste mijn oksels scheren, ik ben 30 en weet het niet->, best wel blond) maar ik heb als ik mijn oksels geschoren 3 dagen pijnlijke oksels, en doe het daarom niet vaak, waardoor ik het te lang laat groeien, ik heb het geluk van blonde haren, waardoor je het niet goed ziet. Maar toch wil ik de manier weten hoe ik ze goed scheer, omdat ik er met een hemdje toch van baal. Ik heb al met van dat schuim geprobeerd, met ladyshave, met een scheermesje. Wie heeft de tip en hoe vaak doe je dat?
ik doe het altijd gewoon met zeep... en dan met een mesje tegen de haartjes in scheren... daarna nog even lekker heet douchen.. heb er zelf nooit last van en ik pak elke dag onder de douche ffe mn benen en oksels mee....
Ik gebruik mesjes van wilkinson's sword. Zijn wel wat duurder maar die zijn tenminste echt scherp. Ik kan echt geen wegwerp mesjes gebruiken, dan heb ik ook pijn! En gebruik sensitive deo, zonder of met weinig alcohol, dit kan ook branden/prikken. En ik denk dat als je ze elke dag scheert, het makkelijker bij te houden is!
ik doe elke dag effe mesje er overheen halen, gewoon onder de douche, als ik arm omhoog doe, van boven naar beneden?
Ik heb altijd standaard een scheermesje in de douche. Bij elke douchebeurt haal ik hem langs mijn oksel en glad issie weer. Ik scheer alle richtingen op en heb nergens last van.
ik gebruik mijn man's scheermes altijd (gilette mach 3) en water en ik heb bij mijn oksels nooit geen last. wel met een scherp mesje scheren (ik merk gelijk het verschil als hij wat botter is)
Met het mesje, elke dag ff-ies, ik gebruik nooit scheerschuim maar haarconditioner ook voor mijn benen. Werkt super goed...
Hier een Venus van Gilette. En dan gewoon onder de stromende douche. Ik moet ook altijd opletten dat ik me eerst was, en daarna scheer, anders irriteerd het schuim onder mijn oksels. En ook deo moet ik even een uurtje of 2 mee wachten. Anders prikt dat gigantisch. Met scheerschuim/gel heb ik dat probleem ook, dus vandaar gewoon met water.. Maar op die manier scheer ik me ongeveer om de dag, en heb verder nergens last van.
Ik heb de Venus breeze &elke keer dat ik onder de douche sta ga ik even over mijn oksels en benen heen. Geen problemen mee gehad tot nu toe. Ik heb best een gevoelige huid dus was wel even uitproberen welk mesje het beste was. Ik gebruik nu al een jaar of 2 dit mesje &ik vind het een super ding.