Waar kwam je pas heel laat achter?

Discussie in 'De lounge' gestart door Boommm, 10 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Ik wist dus niet dat ik jaren lang (lees 8 jaar) de was heb gedraait op 600 toeren ipv 1200. Ik dacht altijd dat ik op 1200 toeren draaide en vond de was er best droog uitkomen tot begin dit jaar mijn man zei je draait op 600 toeren en ik was.er stllig van dat ik dat niet deed.

En veel dingen hier bij geleerd haha. Zoals van de aliminiumfolie en horeca. Zal het eens aan mijn man vragen die zegt vast o dat is dat en dat haha.

2. Dat hebben veel mensen… Moet je maar eens op youtube zoeken op mamma appelsap :p

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik ben 39 en dacht (en zong) dat ook altijd :) Nu mag ik wel ter verdediging aanvoeren dat ik slechthorend ben hihi

4. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ik dacht dat Rob de Nijs altijd over 'bange ratten' zong ipv banger hart :D

5. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    ik ga ook maar eens kijken :)

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    hahaha mijn man zegt ook altijd mamma appelsap als ik een liedje aan het zingen ben, ik verdraai werkelijk alles.

7. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik ben er pas heel laat achter gekomen dat een stoplicht niet eerder op groen gaat als je vaker drukt. Het licht dan zou denken: "Oh, er staan veel mensen, die mogen dan eerst!". - Maar niet dus. Haha!!

8. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Zo kwam ik er na een jaar achter dat er onder de bovenste keukenkastjes lampen hangen..

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan

.... wat is hij dan???

10. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    ah ja me too,
    (34)

maar geef toe het klinkt toch ook echt zo en die dingen vliegen ook nog eens dus heel gek is het niet.

11. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    HAHA!! Net als ausfahrt :p Goh, was een grote stad is dat zeg :D

12. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Wat een heerlijk topic :)

Ik kwam er pas heel laat achter dat je accessoires niet uit spreekt als assesooires :p

Ik zit verder even te verzinnen, maar volgens mij ben ik best slim :D Ghehe...misschien komt er zo nog wat in me op :)

13. JD74

JD74 Bekend lid

17 sep 2013
    514
    0
    0
    Kindercoach De Vuurtoren Den Haag
    Aan de kust
    Dank dames! Noooooit geweten van het folie-verhaal en ook de extra stand van de MaxiCosi was mij niet bekend. :)

Ik heb een tijdje op Schiphol gewerkt en er zijn (echt waar) heul veel mensen die zich afvragen wat er toch allemaal voor leuks te doen is in de plaats Delayed, omdat er zo veel vluchten heen gaan. *kuch*

Zelf heb ik vast ook late ontdekkingen, maar er schiet me nu niets te binnen. ;)

14. Heico

Heico Actief lid

22 jun 2014
    435
    0
    16
    Heel lang niet begrepen wat hiermee werd bedoeld: Wie mach mann ananas (Anna-Nass)?

Cameltoes begreep ik ook pas veel later, dacht dat de vrouwen lelijke tenen hadden hahaha

15. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hahaha, geweldig! :D

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha doet mij denken aan een oude klasgenoot die een zoontje heeft met de naam D.elay. toen ik op kraamvisite kwam vroeg ik haar hoe ze toch op die naam kwam. uit een film zei ze. dus vroeg ik haar het te vertalen naar engels. mens schrok zich rot haha. ze wist dus echt niet wat dat betekende. overigens moest het jongetje met 42weken gehaald worden :p naam past dus wel bij hem

17. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Toen wij klein waren waren bij mijn opa op de boerderij kittens geboren en mochten mijn zus en ik er allebei 1 uitkiezen.
    Toen we ze mee naar huis mochten nemen vertelde mijn vader, toen we de brokjes in deden, we er nooit van mochten eten want dan vielen je tanden eruit.
    Heel grappig, maar niet als je dit op je 30ste op een mega drukke verjaardag verkondigd grrrrrrrr en jullie raden al wie het hardste lachte, juist mijn vader.

Toen ik een jaar of 3 was zaten er zwaluwen onder ons dak te broeden, maar ik zag alleen hun schaduw, ik dacht dus dat zwaluwen schaduwen waren.

Disney zag ik als Disnep, altijd gedacht dat een stokstaartje een stokstaantje heette.

En heb er vast meer maar kom er ef niet op.

18. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Net als het stadje 'Rappel' In het zuiden van Frankrijk kon je altijd wel een stadje vinden met die naam :p

19. Elfya

Elfya Niet meer actief

Mijn derde dochter is inmiddels bijna negen maanden en hier kom ik dus nu pas achter :$:$:$

Maar thanks dus! :p

20. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    als mijn ouders iets aten wat ik niet kende of wat ik niet luste dan vroeg ik altijd waar het naar smaakte. standaard antwoord van mijn ouders was 'naar meer'. Nou dan moest ik het gelijk niet meer want wie wilt er nou iets eten wat naar een 'vijver' smaakt :p

zo rond mijn 12de had ik wel in de gaten dat ze bedoelde dat het is zo lekker is dat je er meer van wilt ;)

Deel Deze Pagina