Waar kwam je pas heel laat achter?

Discussie in 'De lounge' gestart door Boommm, 10 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden

Hahaha dat ontdekte ik ook pas toen ik kinderliedjes ging zingen met mijn dochter...een jaar geleden ofzo :cool:

2. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Berend botje geen beer???! *gaat googlen*

Edit: ok... ben in shock. Werkelijk altijd gedacht :p

3. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Dat ham varkensvlees is :)
    Een paar dagen geleden kwam een vriendin eten die geen varkensvlees eet. Ik wilde wraps met ham maken toen ik eraan dacht om even te kijken van welk dier ham gemaakt is. Gelukkig had ik het nog niet gekocht en klaargemaakt :)

4. dat zeepaardjes echt bestaan, heb serieus tot mijn 17e gedacht dat die beesten alleen in tekenfilms voorkwamen.

5. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    Afgelopen verjaardag kwam ik er achter dat mijn halve familie 'loog' over een ski wedstrijd die ik gewonnen zou hebben zonder te skieen..
    Situatie we waren op wintersport en op een vd laatste dagen verstuikte ik mijn enkel en kon dus niet mee doen met de ski wedstrijd van mijn ski klasje jammer maar helaas. De bewuste dag kwamen mijn oom en tante met neven en nichten van de piste af met een medaile voor mij. Die hadden ze gekregwn van de skijuf want die vond mij ondanks dat ik niet kon meeskieen de beste:)... ik in de gloria

Nu op mijn 25ste verjaardag hebben ze me toch naar uit de droom geholpen dat de medaile gekocht was.. hebben er flink om gelachen
    Van je familie moet je het hebben zeggen ze toch;)

6. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

:d:d:d

7. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    +1

"Wij hebben alleen nederlandse filet, was mijn antwoord toen mij gevraagd werd of ik filet american wilde.;)

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Whaaaa eat is het dan wel?? Als ik google zie ik beertjes ;)....

Ik geloofde vroeger echt dat mijn vader alles wist en dan ook echt alles....:cool:. Sinds enkele jaren weet ik dat dat niet zo is :D, ik word er nu nog steeds mee geplaagd :p

9. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Ik heb vandaag ook weer wat geleerd:
    Dat je koorts kan hebben terwijl je je verder topfit voelt. Ik ben altijd echt ziek als ik koorts heb, maar nu voel ik me prima maar heb bijna 2,5 graad koorts boven m'n normale temperatuur.
    En dat wegwerp-zoogcompressen en koorts niet samen gaan. Die dingen vielen na 4 uurtjes al uit elkaar van al het zweet.

10. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Ik had het vroeger altijd met liedjes...maar nu blijkbaar nog steeds :p;)

bv Michael Jackson's Smooth Criminal ..waar hij zingt..Annie are you ok?
    Ik dacht dat hij zong.. ennie ar joe wokkie.. hahahaha achja ik was 6 ofzo..

zelfde leeftijd..dacht ik als mensen " we want more" riepen na een optreden.. dat ze zeiden wie wa wo hihi...

Pas laatst toen ik met de kids spongebob aan het kijken was, hoor je in het liedje.. iedereen weet wat een mafkees het is..ik dacht echt dat ze zongen..iedereen wat een bakvis het is.. mwuahaha..zelfs mijn kids lachten me uit.. :)

11. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Dat kortjakje doordeweeks altijd ziek is, met andere woorden: prostituee....

12. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Huh? Wat?

13. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Google er maar eens op. ;)

14. Femkee

Femkee Actief lid

6 nov 2012
    247
    1
    18
    NULL
    NULL
    NOOOOOOOOO! :$
    Ik dacht altijd dat het gewoon een lui persoon was :D

15. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Oeps.. weer wat geleerd hahaha k zing ook altijd bakvis haha.. logisch.. :p;)

16. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

dat ik door een dekbed overtrek dwars door de kamer van mijn tweelingzoontjes te hangen, ik een extra `kamer` kon creeeren en nu eindelijk rust heb (na weken lang savonds uren lang overgegooi van knuffels)
    haha!

17. Truusdemier

Truusdemier Niet meer actief

Geniaal:D. Ga ik ook eens proberen als het met mijn tweelingdochters weer zover is. Die geven elkaar namelijk de knuffels niet altijd terug en dan breekt de hel pas echt los:p

18. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Dat wist ik ook niet:$

19. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    En dit wordt gezongen door kinderen?
    Pfff

20. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ehm ja, blijkbaar. Ik heb het niet bedacht. ;)

Deel Deze Pagina