Waar kwam je pas heel laat achter?

Discussie in 'De lounge' gestart door Boommm, 10 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos123

Roos123 Niet meer actief

Dit is echt heel grappig. Ik ben hier ook sinds een paar dagen achter,

Net als de productiemaatschappij "endemol"
    Dacht dat dat zomaar een verzonnen naam was, kwam er van de week achter dat dat een combinatie van Joop van 't Ende en John de Mol is.

2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    En ik dacht vroeger altijd dat als die kinderen dat hokje in verdwenen en er aan de andere kant weer uit kwamen, dat dat echt zo snel ging. :)

3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.468
    17.411
    113
    Van het weekend nog eens nagekeken, maar bij ons staat er geen pijltje bij. De slang is rechts getekend, maar tankdop zit links

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Ik vandaag :)

5. mumija

mumija Niet meer actief

Ik ook..:)

6. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    :$ mijn man heeft mij wijsgemaakt dat de tankdop altijd zit aan de kant waar de slang getekend is. Bij ons klopt dat dus wel.

7. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.302
    395
    83
    normaal gesproken klopt dat ook hoor:D hier klopt het bij elke auto ;) ik let er nu ook expres op en komt tot nu toe echt overeen.
    Tenzij je een geimporteerde auto hebt dan klopt het niet altijd ;)

8. Alf

Alf Niet meer actief

Mijn man kwam er pas toen ik bij hem kwam wonen (met mijn bestek-casette ;)) achter dat de grote en kleine messen en vorken voor respectievelijk diner en broodmaaltijd/voorgerecht waren.
    Hij dacht dat de kleine vorken en messen voor vrouwen waren, en de grote voor mannen..

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Zo gebruiken wij het wel vaak, maar ik weet dat het daar officieel niet voor is :)

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    En net als met de onderarm, ben je ongeveer even lang als van je vingertoppen tot je vingertoppen (als je je armen dus helemaal spreidt). Je kan dus echt zeggen: "Ik ben zooooo groot" *doet haar armen heel wijd*

11. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Whahaha echt?! De kleine voor vrouwen..hilarisch :p:D

12. dolley

dolley Bekend lid

24 sep 2013
    586
    104
    43
    NULL
    NULL

klopt ook niet helemaal... mn ma heeft een suzuki swift (geen import) en daar staat op het plaatje de slang rechts maar hij zit toch echt links. Toevallig hoorde ik het ook een enige tijd geleden en ik ben er ook op gaan letten maar klopt lang niet altijd.

13. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik kwam er vandaag achter dat er mascara bestaat speciaal voor mensen met contactlenzen :D

14. Kut mag wel, maar volgens mij mag nare vrouw dan weer niet..

*checkt*

Edit; Nee, zodra je er wijf achter zet; verboden! :D Je mag je op ZP trouwens ook niet klooooooote voelen, dat wordt rot :) Terwijl ik het toch vrij normaal vind om te zeggen dat je je klooooote voelt. Iemand uitschelden voor 'hoer' daarentegen.. Hmnee. Maar goed, misschien omdat het een beroep is? ;)

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Hahahaha, briljant! :D Ik vind overigens 'klote' (kloooote in jouw woorden :p) en 'kut' ongeveer vergelijkbaar, maar goed.

16. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ik kwam er pas achter dat nagellak een naam heeft.... Dus stel je koop er 1 van L'oreal dat het kleurtje er van dan een naam heeft. Door een topic hier kwam ik er achter.
    Dacht dat nagellak alleen cijfers had.
    Maar schijnbaar ook echt een naam.
    Blond hé :D

17. Haha, ja echt? Als ik zeg dat ik iets heel 'rot' voor iemand vind, ben ik altijd bang dat ze denken dat ik het eigenlijk wel mee vind vallen en me helemaal niet in kan leven in de situatie. Ik vind ook dat 'rot' de lading vaak niet dekt ;) Maar tja.. Regels zijn regels he :D

18. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Dat ik van de week, de hele weg naar huis met mn binnenlicht had aangereden. 😝

19. Astre

Astre Niet meer actief

Dat een bommel-ding eigenlijk een bom-melding is :).

20. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Wat 'brommers kijken' betekent...

Deel Deze Pagina