Waar kwam je pas heel laat achter?

Discussie in 'De lounge' gestart door Boommm, 10 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Dat de strepen op de snelweg 3 meter lang zijn

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Enlighten me! ???

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ja, daar stond dus 'kl0te'. :p

Dus kl0te en kut vind ik ongeveer hetzelfde.

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Of je onzedige handelingen wilt plegen/verkering wil etc.

I learned that the hard way ;)

5. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    toevallig van het weekend uitgerekend, maar bij mij zat ie er toch ruim 10cm naast..

6. misa

misa Niet meer actief

Dan zou ik toch een stukje van je vingers of je voeten afhalen.. Beerje raar! :D:p

7. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    N.a.v. een ander topic dat meer van de helft van de vrouwen wel eens geen ondergoed aan heeft onder jurkjes/rokken :$

8. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Wahahaha zal ik je serieus vertellen dat ik dit nu pas weet sinds ik dit lees :D:)

9. misa

misa Niet meer actief

Ja daar kom ik ook van de week achter..! Denk hetzelfde topic.....! :D

10. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Echt? :$

11. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ik kwam er deze week achter dat bij de rol huishoudfolie aan de buitenzijde van de kartonnen verpakking een plakstripje zit waar je de folie tegenaan kunt plakken na het afscheuren zodat je de volgende keer dat je het gebruikt niet eerst het begin hoeft op te zoeken.

Dat je diezelfde rol kunt vastzetten door aan de zijkanten het karton naar binnen te drukken, daar ben ik dankzij dit topic achter gekomen.

12. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Neeeeee dat meen je niet.
    Heb het topic niet gelezen... haha...
    Maar mijn god. Geen ondergoed???? :(

Oh ja.. we zijn het weekend in Duitsland geweest en steeds als ik ausfahrt zag staan, moest ik hier aan dit topic denken.. haha:p

13. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Wat betreft ausfahrt ( ow god ga ik dit vertellen )....

Ieder jaar als wij gingen kerstshoppen ( doen we al generaties lang met de vrouwen ) dan zag ik iedere keer die bordjes ausfahrt staan langs de weg. Dan dacht ik altijd '' Jeetje wat is die stad groot '' Toen ik twee jaar geleden teveel gluhwein op had vroeg ik dus keihard in de bus aan mijn moeder '' Mam, die stad ausfahrt is ook meg groot zeg, hoeveel inwoners hebben die '' De hele fucking bus kwam niet meer bij, tot aan het eindpunt heeft niemand wat gezegd wat het was. Toen ik de volgende dag op google zocht naar de aantal inwoners van de stad merkte ik dus dat het gewoon '' afslag '' betekende. Ik heb dus tot 2 jaar geleden altijd gedacht dat dit dus een stad was ;)

Zeg maar niets aub........ :D

14. Lieverd2012

Lieverd2012 Niet meer actief

Als van origine Duitse moet ik hier heel erg om lachen! :D

15. rums

rums Niet meer actief

De ze in de radio reclame van plus niet zeggen: villa maar file.
    Vond het al zo'n achterlijke reclame. Naja nog steeds vrees ik.

16. Oh.. Volgens mij was ik niet helemaal wakker meer gisteravond :)

17. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
    Het ging in dat topic wel over een jurk die strak om je lijf zat. Dan zag je je ondergoed er niet doorheen als je niks aan had.

Dus niet om rokjes die op kunnen waaien haha.

Maar nog steeds vind ik het maar gek. Zou me zo "bloot" voelen zonder slipje.

18. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Ja TS had het inderdaad over een strak jurkje maar volgensmij bedoelde de vrouwen alle rokjes :cool: Ik zou niet weten hoe Marnatman er anders onder kan kijken :p Overigens had 1 dame het erover dat ze geen ondergoed aan had toen ze een broek aan had, dat lijkt me pas ongemakkelijk zitten :)

19. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
  20. Femke86

Femke86 Bekend lid

15 feb 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    Superlachen dit, ik denk dat iedereen wel van die acties heeft.
    Ik zei tegen een vriendinnetje toen we een dagje in Duitsland waren als kind, dat ze bij het openbaar toilet er wel boven moest gaan hangen want anders is het zo smerig op die wc bril, zij dacht echt dat er een rekstok (a la gym) boven de wc hing en dat dit gebruikelijk was in Duitsland.

In de familie ben ik het oudste nichtje van de nichten en neven, we waren met kerst bij elkaar en mijn opa en oma gingen weer naar huis.
    Dus ik zei: "dag opa en oma". Zegt mijn nichtje van 8: "Huh, zijn dat ook jouw opa en oma?" Ze dacht dat het mijn ouders waren haha, maar goed ik neem het haar niet kwalijk want de generaties volgen elkaar relatief snel op (haar vader was 10 toen ik geboren werd en hij oom werd - Ik trek meer met mijn ooms en tantes op).

Deel Deze Pagina