nou zegt iedereen wat anders. wat voor kleur is dit nou? ik vind het grijs met beetje bruinig erin maar ik hoor de meest rare antwoorden ik heb zelf donkerbruin met groen erin, en zn vader lichtgroene ogen. het lijkt of ze aan het verkleuren zijn (ze waren al die tijd d.blauw/grijs) wat vinden jullie ?
Ik denk dat de kans zeer aanwezig is dat ze bruin worden ... Hoewel de basiskleur wel heel erg blauw is hoor. Maar bij M begon het met blauw en dat werd eerst groenig en daarna bruin, beetje op dezelfde manier als op de tweede foto ...
hmm ik vindt ze nu blauw/grijs met wat bruin idd... Hier waren ze bij de oudste eerst grijs werden toen bruin en nu echt donkerbruin.. De jongste heeft nu grijze ogen maar ook met een donkere rand eromheen, maar of ze nu nog gaan veranderen denk ik niet..
ja soms heb ik wel een vermoeden dat het lichtbruin gaat worden ofzo. eerst was het helemaal blauw en nu ineens bruine vlekjes erin
Ik zie ook blauw/grijs met bruin. Ik denk dat het bruine ogen gaan worden!! Maar je weet het maar nooit .