Wij hebben best een normale gang (2m bij 2m), maar er komen 4 deuren op uit en een trap. Het past op zich net, aangezien achter de voordeur de meterkast zit en we die deur toch niet vaak gebruiken. Uit praktische overwegingen laat ik hem vaak in mijn kofferbak liggen als ik met de auto ben weggeweest en leg ik hem daar ook alvast in als ik (bijvoorbeeld met langdurig slecht weer) toch al weet dat ik hem voorlopig niet ga gebruiken voor wandelen.
One gang is te smal maar onze meter kast is "enorm" voor een meter kast. Dus alle schoenen opruimen en inklappen en hij kan er in.
Wij hebben in de hal een klein nutteloos hoekje waar hij nu mooi kan staan. Mochten we dalijk geen kinderwagen meer nodig hebben komt daar de kapstok voor de kinderen.
Toen de wagen nog niet werd gebruikt stond die in de babykamer. En de bak stond, toen die nog werd gebruikt, in de woonkamer. Toen we over zijn gegaan op het zitje hebben we de complete kinderwagen in de kelder staan. Onze kelder is 20m2 en je kunt via de achterkant gelijk naar buiten lopen. In het weekend ligt de kinderwagen ingeklapt in de auto, lekker makkelijk voor een dagje weg.
In ons vorige huis paste de joolz prima in de gang of keuken. Nu hebben we een kleine smalle hal en zal de buggaboo donkey straks ws in de schuur moeten of in de huiskamer.
In zijn eigen kamertje is groot zat😁 Binnenkort een buggy aanschaffen en dan kan de kinderwagen naar beneden in de berging. En dan zetten we de buggy in de gang kast.
Nog geen baby. Maar paar opties in de studeerkamer grenzend aan de woonkamer, mits de katten er uitblijven. Of opklappen en in de gang zetten. Dat zou net passen. Wil nog even kijken of als ie opgeklapt is ook in de inbouwkast op de babykamer. En anders gaat hij de berging in en dan baby in draagzak naar boven.
Hier staan de kinderwagens in de schuur, wij hebben 2 kinderwagens. Nergens anders plek in huis 🙄
Ik heb een eenling en een tweeling wagen in gebruik, net een heel wagenpark. De tweeling wagen ( donkey) staat in de hal, eenling wagen vaak in de woonkamer.