hoi hoi youame heeft 3 dagen geleden koorts gehad haar ontlasting werd geel en steeds iets dunner ze eet amper iets gister heeft ze 1 broodje gegeten en veel gedronken en veel geslapen de laatste 2 dagen vanmiddag heeft ze ruim 4uur geslapen was niet wakker te krijgen ze heeft al 3 poepbroeken gehad wat doorlekte en dat geluid als ze poept net of het eruit spuit (sorry) de laatste luier was alleen maar water deed de luier open en het liep er zo uit en was knal geel ze klaagt een beetje over buikpijn maar gister meer maar toen was het wat dikker ze heeft vandaag 1 hapje van der boterham gegeten vanmorgen en verder op de dag wou ze niks met avond eten 2 happen geen toetje ze is verder wel vrolijk maak me een beetje zorgen nu ze drinkt wel heel veel wanneer moet ik de dokter bellen het is nu al 3 dagen knal geel en het doet der pijn zodra ze poept schreeuwt ze het uit en mag der niet verschonen
Ik zou ook morgen direct bellen en langs gaan. Gele ontlasting is niet goed en leuk voor je kindje en dat kan erg pijnlijk zijn. Wat zeilig voor je meisje hopelijk is het snel over en heeft ze geen pijn meer.
Gelukkig dat ze nog goed drinkt, het heerst. Hier heeft de kleine het ook gehad, was na anderhalve dag al uitgedroogd. Is opgenomen geweest in het ziekenhuis, was de zoveelste baby al. Dus ik heb hier de schrik maar zolang ze drinken drogen ze niet uit, hier gaf ze ook over helaas. Beterschap ben benieuwd wat de HA zegt!
ben zojuistnaar de huisarts geweest ze heeft buikgriep gelukkig dat ze nog voldoende dronk anders moest ik ors halen eten was niet zo belangrijk maar ze wou net zelf een schaaltje cornflackes met melk het lijkt wel of die kinderen spontaan beter zijn nadat ze bij de HA zijn geweest maar goed ik moest der lekker thuis laten (ze moest straks anders naar de PSZ) want anders geeft ze het daar weer door en krijgt ze het weer ach het is mooi weer ga wel even lekker met der naar de stad of iets hoop wel dat de diaree snel ophoud
ze wil nog niet veel eten maar ze heeft iig een heel broodje op en een ijsje ze slaapt smiddags nog wel ruim 4 uur maar der ontlasting is alweer wat dikker