Waar laat je je peuter? En wie nog steeds een box?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Hester, 8 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Nou hier ook een echt aapje hoor! Ze klimt overal op en af als ik haar niet tegenhoud, de stoelen, de tafel, zelfs de kasten zou ze proberen! Traphekjes klautert ze zo over en uit haar bed klimt ze ook als ze geen slaapzak aanheeft!

Douchen probeer ik altijd te doen als ze slaapt of als papa thuis is, heel zelden kan ik niet anders dan douchen als ik alleen ben met haar en ze wakker is, dan gaat ze in de badkamer mee, in de kinderstoel, met een paar boekjes, ik ben in tien minuten in en uit de douche en ze maakt daar geen probleem van.

Alleen laten in de woonkamer is dus echt geen optie, want ofwel klimt ze overal op, of ze doet de kasten open... heeft sinds deze week door hoe ze de kinderslotjes openkrijgt, dus niks is nog veilig voor haar ;)

2. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Met de klusjes helpt ze gewoon, vindt ze heerlijk!

3. ariel3

ariel3 Actief lid

27 mrt 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    Toen mijn zoontje nog wat kleiner was, maakte ik hem altijd zijn eigen badje klaar als ik wilde gaan douchen en dat zette ik dan naast de douchekuip neer. Ik gaf hem dan wat speeltjes en dat vond hij echt gezellig zo samen douchen, ik ook trouwens hihi. Ik had dan lekker mijn handen vrij en kon lekker op mijn gemak douchen en hij vermaakte zich ook prima.

4. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Ik douche vaak savonds als ze in bed ligt of als mn man thuis is.
    Of voor we er uit gaan ze zit vaak nog in haar bedje met een boekje en wat speelgoed. met het huishouden helpt ze gezellig mee:) ook een stofdoek, eigen stofzuigertje, haar eigen bekertjes en bordjes afdrogen bij de afwas.
    Als ik naar het toilet moet zit ze vaak op de trap te wachten, die is naast de toilet, dan roept ze de hele tijd 'mama klaaaaaaaarrr mama klaaaaaarrrr!"

5. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ja ik ook precies hetzelfde als jij!
    Het werkt prima.

Deel Deze Pagina