de titel zegt het al! Ik wil m graag schoon maken en ontdooien. Maar waar laat ik die spullen? Koelbox optie? Wat doen jullie?
Zorgen dat je vriezer nagenoeg leeg is. Vragen bij de buren of het daar in de vriezer mag. Even plannen natuurlijk. Wij hebben twee vriezers, dus we pakken hem over
Goeie vraag! Ik wil mn vriezer ook gaan ontdooien binnenkort. Alleen moeten we hem denk ik eerst leeg gaan eten haha.
Gewoon op het aanrecht. Ik ontdooi mijn vriezer met een stoomapparaat. Is met een kwartiertje gedaan,
ik zet het ook allemaal even op het aanrecht, het is altijd nog goed bevroren als ik klaar ben met de vriezer. ik doe het wel altijd voordat ik de weekboodschappen doe, zodat hij niet helemaal propvol zit met brood en dat soort dingen,
Zoveel mogelijk opeten en de dingen die niet makkelijk ontdooien in de koelkast zetten. Vervolgens een pan met kokend water in de vriezer zetten, deur dicht doen. Na 10 min het water eruit halen en de stukken ijs die je eruit kan breken, eruit halen. Je kunt ook met een föhn in de weer. Al met al hoeft het niet meer dan 45 min te duren. Dat overleven je diepvriesproducten wel in de koelkast.
Ik heb er 2. Van de kleine kunnen we de spullen in de grote stoppen. Als de grote moet, zorgen we dat hij zo leeg mogelijk is en stoppen we wat er nog is in de kleine vriezer. Past eigenlijk altijd wel.
Wij zorgen dat de vriezer zo goed als leeg is en ontdooien de vriezer als het koud is buiten. De spullen buiten in een koeltas met koelelementen doen. Maar dat is dan haast niets meer.
Goede tips. Mijn vriezer zit nu echt vol en leeg eten lukt slecht. Vooral omdat ik er gewoon veel bewaar eigenlijk. Ik denk dat ik misschien toch maar in de koelkast een keer doe en idd kommen heet water erin zet. Vind t lastig! Ik stel het hierdoor steeds uit
Leeg eten lukt toch wel als je goed plant? Gewoon niets meer klaarmaken maar dingen uit je vriezer eten
Ik zet dat gewoon in plooiboxen naast me in de garage. Duurt wel even voor die spullen ontdooien. Tenzij je per se aan de slag wil tijdens een hittegolf
Gewoon een no frost hebben, nooit meer ijs bikken enzo. Eens in de zoveel tijd een sopje door de lades en dat is het.
Ik hoef mijn vriezer nooit te ontdooien. Volgens mij iets met no frost, geen idee ik heb er eigenlijk geen verstand van
inderdaad zo leeg mogelijk eten, en de rest gooi ik dan bij mijn ouders erin , die hebben zo'n enorme kist. dan kan ik rustig mijn gang gaan.
Hier ook een no Frost. Als ik m schoon wil maken, doe ik de overgebleven dingen in kratten die ik in dekens wikkel. De meest kwetsbare dingen aan de binnenkant. Maar het schoonmaken is ook zo gebeurd.