De luiertas staat in de keuken op een krukje, aangezien ik toch flesjes moet steriliseren en de tas elke avond klaar moet maken daar voor de onthaalmoeder de dag erna. Mijn andere tassen staan in een fruitkrat tegen de grond. Ik heb in mijn woonkamer verschillende fruitkratten als decoratie op elkaar gestapeld als 'rekjes'. Een krat voor mijn schoenen, een krat voor tassen, een krat voor mijn sportspullen...
Aan de kapstok, achter of tussen de jassen. Een goede inbreker die hem van buiten kan zien. (Kapstok achterin de gang en bewerkt glas bij de voordeur.)
Ik gebruik twee tassen, hangen aan de kapstok in de gang. Glas naast de deur is ondoorzichtig dus niet te zien vanaf buiten.
Aan de deur van de meterkast in de gang. Luiertas gebruik ik niet meer alleen bij uitstapjes nemen we een gevulde tas mee anders gewoon luier en doekjes en drinken in mn handtas. De rugzakjes van de kinderen hangen aan een laag kapstokje in de gang maar in vakanties of een weekje ziek oid leg ik ze in hun linnenkast ( Net als bodywarmers en andere jassen die soms beneden hangen maar vaak naar boven kunnen )