Waar laat jij je tas(sen)?

Discussie in 'De lounge' gestart door Poohbear82, 12 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carriebradshaw

carriebradshaw Actief lid

1 jul 2014
    147
    0
    0
    Copywriter
    Vlaams-Brabant
    De luiertas staat in de keuken op een krukje, aangezien ik toch flesjes moet steriliseren en de tas elke avond klaar moet maken daar voor de onthaalmoeder de dag erna.
    Mijn andere tassen staan in een fruitkrat tegen de grond. Ik heb in mijn woonkamer verschillende fruitkratten als decoratie op elkaar gestapeld als 'rekjes'. Een krat voor mijn schoenen, een krat voor tassen, een krat voor mijn sportspullen...

2. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Aan de kapstok, achter of tussen de jassen. Een goede inbreker die hem van buiten kan zien. (Kapstok achterin de gang en bewerkt glas bij de voordeur.)

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    die flikker ik in de gangkast tussen de pakken wcpapier.

4. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Mijn rugtas hangt aan de kapstok, mijn handtas heb ik al in geen maanden gezien.

5. 2jees

2jees Niet meer actief

luiertas in de kast van dL, handtas aan de kapstok.

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik gebruik twee tassen, hangen aan de kapstok in de gang. Glas naast de deur is ondoorzichtig dus niet te zien vanaf buiten.

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Aan de deur van de meterkast in de gang. Luiertas gebruik ik niet meer alleen bij uitstapjes nemen we een gevulde tas mee anders gewoon luier en doekjes en drinken in mn handtas. De rugzakjes van de kinderen hangen aan een laag kapstokje in de gang maar in vakanties of een weekje ziek oid leg ik ze in hun linnenkast ( Net als bodywarmers en andere jassen die soms beneden hangen maar vaak naar boven kunnen )

Deel Deze Pagina