Echt? Mijn dochter is ook 100 cm en 13,5 kilo maar zij past eigenlijk alles, ik heb daar helemaal geen moeite mee. Zeeman valt vaak smal maar het is sowieso maar zelden dat iets echt raar zit. Lang leve broeken met verstelbaar elastiek.
Voor jongens heeft H&M pyama's die veel rek hebben en in basis vrij smal zijn. Misschien heben ze die ook voor meisjes?
Niet nodig, ik zie het al voor me. En ze heeft een t-shirt waar dat idee ook is toegepast, volgens mij van Zara. Maar bedankt voor het aanbod!
Jurkjes gaan wel, rokjes met elastiek (niet verstelbaar) zakken af, van shirtjes koop ik smalle versies, maar vooral broeken zijn lastig. Ze heeft naar verhouding stevige benen, maar een slank middel en dunne billen. Daarom heeft ze een recht figuur, dus zakken broeken gauw af en omdat ze dunne billen heeft sluiten broeken daar bijna nooit aan. En krijg je een pof-effect als ik de broek verstel met het elastiek. Alleen de super skinny van de h&m zitten haar perfect (moet natuurlijk nog wel het elastiek gebruiken). Elk kind heeft weer een iets andere bouw, maar handig voor jou dat het meeste bij jouw dochter wel past! Hier trouwens ook regelmatig zeeman, smal en goedkoop!
Next misschien? En hemdjes hebben wij hier jurkjes van We hebben ze bij de zeeman weg, de hele stretchie. Maar een groot pyjama shirt is niet zo erg toch? Of losse shirts/nachthemden kopen en een te grote legging erbij aan?