Zijn jullie mannen ook zo goed in het maken van de meest vreemde creaties in het kleden van de kinderen? Nou de mijne wel. Als ik de kleren voor de kinderen niet van te voren klaar leg ontstaan de meest gekke combinaties. Vandaag (had niks klaar gelegd) heeft hij het gepresteerd om onze oudste dochter (bijna 3) in de sokken te wurmen van de jongste (5 weken oud). Ik denk dat ze op de peuterspeelzaal flink hebben gelachen vandaag.
haha Nou mijn man heeft onze dochter volgens mij pas 2 keer aangekleed in haar leventje maar vond haar ook een keer heel mooi aangekleed toen ik thuiskwam van een bezoek aan de huisarts: geen romper, een trui in haar broek gestopt, sokken over de broekspijpen en nog een trainingsvestje wat er totaal niet bij stond en ongekamt haar waar een soort van haarband ingefrummeld was.
Ja, manlief hier kan er ook wat van hoor . Vorig jaar zomer; onze dochter ging naar het kdv en ik moest heel vroeg weg voor mn werk en had geen kleertjes klaargelegd, ik bel op in de auto 'just to be sure' wat Femman haar eigenlijk had aangetrokken, oftewel; een tuniek die tot halverwege haar luierbilletjes kwam en schoenen.... That's it! 'Maar dat is toch een soort jurkje???' vroeg hij nog heel lief.... Arm kind, maar goed dat ik ff belde anders had ze de hele dag in dr 'blote' luiertje gelopen (niet dat het haar wat uitmaakte, maar het gaat om het idee). Als hij het niet weet kleed ie onze dochter maar gemakshalve helemaal in dezelfde kleur; donkerroze bijvoorbeeld; donkerroze; shirt, sokken, legging én rokje... *iets teveel van het goede*. Maar ach, hij vind het ook leuk en op de dag dat hij vrij is en bij haar is laat ik hem maar .
haha die sokjes! Arm kind Mijn mannetje gaat het goed af. Hier is het mijn schoonmoeder die echt niet kan combineren. Ik laat haar maar in de waan. Ik zou haar echt kwetsen als ik er iets van zeg. Ze doet echt zo haar best.
Oja hier ontstaan ook combinaties waarvan je denkt....uhhhhh jaaaaaa oke Zo had mijn man vorig weekend ontzettende 'ruzie' met een overslagvestje. Hoe moeilijk kan het zijn zou je denken? Maar moest zelf even puzzelen om het arme kind uit de houtgreep van het kledingstuk te verlossen En bij sommige kledingstukken moeten de knoopjes aan de áchterkant. Maar als ze een bloesje heeft met wat ruches of strikken.... dan moeten die weer aan de vóórkant?! 'vorige keer moesten ze aan de áchterkant en nu weer voor, volgens mij weet je het zelf niet en doe je ook maar wat'. Yeah right.
doet me aan die andrelon reclame denken met alles half af! hier heeft glimvriend soms al problemen om zichzelf een beetje een bijppassende garderobe aan te meten, dus ben benieuwd hoe dat ooit zijn uitwerking zal hebben op glimkind
hier gaat het hem wel aardig goed af. als hij echt niet weet om aan te trekken,dan doet hij gewoon een spijkerbroek met een truitje erop. is altijd goed toch.. soms wil hij nog wel eens problemen hebben met of de roesjes-knoopjes nou aan de voor of achterkant moeten.. zoonlief heeft hij trouwens helemaal geen problemen mee, maar dat is ook makkelijker denk ik.. gister kwam ik thuis van me werk, schoonmoeder paste op. ik denk wat ziet die jurk er toch raar uit.. ( spijkerovergooier) zat de achterkant dus voor! dus alle sluitknoopjes zaten aan de voorkant en er zat toch echt een kaartje in zodat je ziet wat de achterkant is.. maar schoonmoeder weet het zelf ook hoor! ze vraagt altijd al leg jij even kleren aan, anders heeft zo zometeen weer een hele rare combi aan ( af en toe denk ik wel hoe deed je dat dan met je eigen kids)
Hier kan manlief heel goed aankleden en creaties maken, alleen doet hij altijd de verkeerde sokken erbij aan. Als hij iets niet weet hoe het om aan moet dan laat hij het liggen en pakt iets anders.
Manlief gaat het goed af, maar mijn vader iets minder. Hij past elke maandag op en 3 weken geleden kwam ik thuis en wat had mijn zoontje aan: eerst een shirtje met korte mouwtjes en daarover heen een simpel wit shirtje met lange mouwtjes . Het was natuurlijk andersom bedoeld. Ook had hij zijn schoenen verkeerd om aan...
Dat probleem met niet kunnen combineren heb ik hier ook. Met zowel schoonmoeder als man. Dat heb ik opgelost door op een plank in de kast complete setjes klaar te leggen. Zo kunnen ze zo een heel setje uit de kast trekken en dan is ze klaar
Ik heb 2 zoontjes dus niet al te moeilijk voor mn vriend. Spijkerbroek en shirt en klaar zijn ze weer. Denk dat hij met een meisje meer moeite zou hebben. Complete setjes klaar leggen is wel een heel goed idee zeg!
sommige zijn echt erg hahah spijkerjurk verkeerd om aan! en alles roze is helemaal fout hahaha hier valt het gelukkig wel mee... kan me welk een aantal jaar geleden herinneren dat ik Kyana bij mijn moeder ging halen en ik haar daar aantrof met een spijkerrokje met een groenshirtje met spaghetti bandjes, niets mis mee opzich! maar moet daat nou een romper onder met van die brede bandjes??? zag er echt afschuwelijk uit. Ze had zoveel rompers met spagheti bandjes en anders geen! wat me wel opvalt is dat ze vaak de oudere dingen draagt. Met Devin is het wat makkelijker, vriend weet dat op een spijkerbroek alles staat dus daar maakt hij gebruik van haha
Haha, die trui in de broek en sokken over de broekspijpen komt mij ook bekend voor. "Is toch lekker warm..?!" zegt mijn man dan...
Hier gaat het steeds beter, misschien omdat hij tegenwoordig veilig de combinaties kiest die ze vaker draagt . Al heeft hij d'r ook weleens mee genomen in d'r pyjama.. 'Ha joh dat ziet niemand met een jas er overheen'. Nee inderdaad een flanellen pyjamabroek kun je makkelijk aan als gewone broek
Wij zagen ook heel vaak op het kdv wie de kleine had aangekleed s morgens hoor.. Ongewassen snoetje, haar niet gedaan en idd de vreemdste combi's.
Zo zie ik sowieso wel redelijk wat kinderen op het kdv rondlopen hoor haha En die zijn dan gewoon door moeders aangekleed. Maar mijn vriend heeft er geen problemen mee, gelukkig maar, want hij kleed haar 4x in de week smorgens aan (dan ben ik al vroeg de deur uit). Op het kdv krijgt ze ook regelmatig te horen dat ze er leuk/mooi uitziet.
Sokken over de broekspijpen doet mijn man ook! Dan tocht het niet zo... zegt ie van mij. Mijn man presteert het ook altijd om nét die kleertjes te pakken, die helemaal achter in de kast liggen voor reserve... of die te klein zijn en ik ze nog op moet ruimen. Terwijl voor z'n neus gewoon een hele stapel ligt. En zegt ie ook nog... ja, ik kon niks anders vinden.