waar laten jullie al het speelgoed??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Naantje20, 27 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
  2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hier een houtenspeelgoedkist, en boven op haar kamertje staat die kast van de praxis, beide helemaal vol. ze heeft met sinterklaas erg erg veel speelgoed gehad (dat terwijl wij hadden gezecht 1 kadootje) en daarna haar verjaardag, te veel aan knuffels is onze eigen schuld:) elke keer dierentuin is er wel 1, en als ik ergens een leuke zie (action handpoppen eyoor en tigger)

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik heb in de woonkamer een trapkast met 2 grote opbergboxen van de xenos.
    en in de woonkamer een grote kist met leer bekleed
    en die heeft mijn dochter ook op haar kamer met zebra print

4. Naantje20

Naantje20 Actief lid

13 jul 2008
    241
    0
    0
    Bedankt voor alle antwoorden!
    Hier kan ik wel wat mee!:D
    Ik vind vooral die kast van de Praxis erg leuk, weet iemand hoe hoog die kast is? Is de kast altijd in het assortiment van de Praxis of zo nu en dan??

X Naantje

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Bij ons zit nu het meeste van de kleine dingen in vier bakken van de Ikea. Een aantal grotere dingen staat los in de kamer. En verder slingert er overal wat rond.

Als we zijn verhuisd wil ik ook een Trofast kast (meerdere, ook voor ons zelf ;)) en ze krijgt een speelhoek. Wat daar niet in past mag dan op haar kamer te staan. :)

6. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Pff.. goede vraag.. hier slingert t op de grond... Ik zet t allemaal bij elkaar bij de box ( die ik er wel uit wil hebben omdat Gijs er echt niet meer inzit)

Wil dan een eigen "speelhoekje" maken, ook met bakken speelgoed.. Na t spelen alles weer in een bak en aan de kant.. Ook handiger met stofzuigen, nu schuift t heen en weer..

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Wij hebben in de woonkamer een grote antieke kast waar allemaal speelgoed instaat. Het zit in van die grote curver bakken en de grotere items staan er los in.
    In de lade die eronder zit zitten boekjes en knutselspul.
    Op haar kamer staat een "boekenkast" met op de onderste twee planken bakken met speelgoed, bovenste twee planken boeken. Veder heeft ze op haar kamer een bank/speelgoedkist en nu zijn we aan het rondkijken voor een kast erbij. Ik wil graag een soort idee ala trofast (met bakken en waar ze zelf bij kan) maar de trofast vind ik enorm lelijk

8. miffy11

miffy11 Niet meer actief

heb m even opgemeten voor je, 90x84x26
    lijkt niet groot, maar geloof me, er kan veel zooi in! de grootste dingen (nijntje huisje-boompje-beestje) staan er bovenop.

ik had hem een paar maanden geleden al in de folder gezien, vorige maand gebeld of ze die nog hadden, en stonden er een hoop in het rek, dus volgens mij is die wel standaard in het assortiment.
    (hij heet ELBA trouwens, misschien wel handig om te weten)

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Hij staat iig heel vaak in de folder!

10. mroos

mroos Niet meer actief

lade onder de box, en 1 lade van de kledingkast haha.
    Maar we willen een mooie kist.

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb een tent in de vorm van een brandweer wagen.en daar gooi ik alle speelgoed in erg makelijk zo heb ik alles bij elkaar en slingert er niet rond.en die tent staat in een vergeet hoekje

12. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Hier ook zo'n grote speelgoed berg, tot grote ergenis van mij.
    Heb 1 grote rieten mand (ikea) staan voor t kleine spul.
    Dan is de helft van mijn (best grote) kast in de kamer ingepikt. Daar staan plastiq bakken in met gesorteerd speelgoed, Dus 1 voor duplo, 1 voor knutselspullen, 1 met leesboeken etc etc.
    Dan n grote bak naast mijn kast voor alle poppen+ toebehoren. En daarop weer n grote bak vol met little people.
    Daar bovenop de wandelwagen vd pop .
    Kortom...ik kan niet w88 tot ze groot genoeg zijn en al die troep naar boven kan en dan t minimale beneden zetten.

******droomt rustig verder van n groot huis met aparte speelkamer***********

13. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    IKEA RULEZZZ!!!
    wij hebben een kast van 8 vakken en een deel daarvan is de boeken kast en het andere deel daar staan,jawel, bakken in!
    gewoon... pleur... al het speelgoed erin, bak terug schuiven en opgeruimd is de handel.
    En in de woonkamer hebben we ook die VESSLA bakken met wieltjes en deksels. 1 voor de blokken, 1 voor de auto's... je kent het wel..:D

Wel is het lastige idd het grotere speelgoed zoals loopwagens, poppenwagens enzo..
    Die heb ik er gewoon naast staan in een hoekje. Kan gewoon even niet anders

*droomt ook van haar nieuwe huis met SPEELKAMER*

14. ik heb nu nog 2 lades onder de box. Een klepbankje. En een oude dekenkist van mijn man!
    daarnaast is de helft van het tv kastje leeggemaakt en daar liggen de puzzels in.

Savonds is het gelukkig weer lekker opgeruimd!
    haha!

15. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    hoi

Ik heb 2 dozen en daar zit alles erin en sommige past er niet in dat staat er naast
    maar om het half jaar als het niet korter is dan zoek ik alles uit waar ze wel en niet meer mee speelt of te groot voor is geworden dan of gooi ik het weg want dat gebruik ik niet meer
    en wat wel ken her bruiken voor ooit voor de 2e dan leg ik het op zolder
    ik was altijd blij dat de box eindelijk weg kon ik de woonkamer
    maar nu staat er speelgoed op die plaats
    en soms krijg ik zo bui dat ik echt alles uitzoekt wat nog her gebruikt ken worden en wat echt weg ken

liefs Citta

16. Naantje20

Naantje20 Actief lid

13 jul 2008
    241
    0
    0
    Hoi,

Nogmaals bedankt voor alle antwoorden!
    Die kast van Praxis hadden ze niet meer bij de praxis hier in de buurt, en ze wisten ook niet of deze nog zou komen.
    Dus ben vandaag even bij de Ikea geweest, ik wou voor de Trofast gaan maar die vond ik niet zo mooi in het echt. En er was een nieuwe opbergserie Stuva en daar ben ik nu voor gegaan!

Groetjes!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ook hier het opberg systeem van Ikea

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    overal waar plek is. heb een grote inbouwkast die stampvol zit en in de woonkamer staan 2 grote manden met de tekst speelgoed erop en ook bom vol zitten. verder in de hoek van de kamer de loopauto's, duwwagentjes en een bak blokken

wara niet meer zoveel mee gespeelt wordt staat op zolder of op de kinderkamers. als het oncompleet is gaat het meteen de prullenbak in. ook geef ik vaak wat speelgoed weg aan vriendje van alicia die niet zoveel heeft

19. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    die is leuk, zijn het 2 kasten? tegen elkaar. zoek ook zo iets maar deze die jij hebt is te breed voor hier denk ik

20. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik vind die kasten van ikea ontzettend sfeerloos en lelijk... Maar op de foto van kaatje ziet het er nog best prima uit eigenlijk.

Deel Deze Pagina