Oor dicht

Discussion in 'De lounge' started by Tess27, Sep 14, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Dag dames..

Ik ben 14 dagen geleden verkouden terug gekomen van vakantie zoals elk jaar, standaard snotteren niesen hoesten.
    Dat met mijn neus is inmiddels al dik een week over en verder voel ik mij nu prima.

Maar afgelopen weekend zat mijn oor dicht , rechts. Sla olie in gedaan ivm uitspuiten wat dan normaal gebeurd.
    Bij de dok geweest maandag en alleen wat oor smeer rond om het buisje te zien (al vanaf mijn 4e en nooit uitgevallen).
    Maar toen plopte het oor toch open gelukkig maar nu sinds 2 dagen weer pot dicht, hoor alles dreunen , zooooo irritant!!!!!!
    Geen pijn en net weer na laten kijken, maar nee geen prop , geen irritatie alleen wat terug getrokken trommelvlies.

Neusspray stomen niks zou helpen zei de HA , ging vanzelf wel over met een aantal weken.

Wie herkent dit? Vind het zo gek , dit had ik eerder nooit , alleen een prop normaal.

Wil na het weekend even kijken of ik beter hoor en anders toch verwijzing KNO arts vragen. Ach kan ook niks hebben aan die oren hoor.. echt panische voor, zeik nooit zo!

2. Jottie

Jottie Fanatiek lid

Apr 17, 2015
    2,098
    873
    113
    groningen
    oh ik heb vaak hetzelfde... en zo eens in de 2 jaar moet ik dan heen voor nieuwe buisjes in mn oren...vaak ga ik dan ook eerst langs de ha en krijg ik neusspray en moet ik stomen maar gaat nooit zo over...wens je veel sterkte want het is heeeeel erg vervelend :(

3. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Dankjewel.
    Deze buisjes zitten al vanaf mijn 4e, elke dokter of assistente zegt huh???
    Vroeger moest ik ze er eens uit laten halen en kreeg ik uiteraard net oor ontsteking. Sinds dien nooit meer gezegd dat ze er uit moeten.

Maar ik ben ook super gevoelig voor hoofdpijn en heb ik al vaak genoeg dus dat gedonder van alles in je hoofd door die oren maakt het niet makkeijk.
    Vertrouw de dokter wel hoor alleen als het niet over gaat wil ik toch liever dat een KNO er naar kijkt.

Share This Page