Waar laten jullie dit? (huishoudvraagje...)

Discussie in 'De lounge' gestart door Sweetheart, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Idem
    als het dan is opgedroogd kan het gewoon de wasmand in.
    Ik zet geen wasmachine aan speciaal voor vochtig/nat spul maar laat het dus opdrogen

2. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    hang ze uit over de verwarming of wasmand of gaan gelijk de machine in

3. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Eert laten drogen op de verwarming oid en dan in een grote wasmand. In ieder geval niet nat in de wasmand want dan krijg je "het weer" erin (zwarte stipjes die er niet meer uitgaan)
    Haal dan uit de wasmand per keer wat je wilt wassen: witte was, donkere was of 60 graden was.

4. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Natte spullen van beneden belanden meestal op de trap. Dan neem ik ze mee naar boven als ik toch naar boven ga.
    Zijn ze nog nat, dan leg ik ze voor de wasmachine of hang ik ze op de verwarming. Zijn ze al (bijna) droog, dan gaan ze meteen de wasmachine in of in de wasmand als ik eerst een andere was ga doen. En als ik toch al van plan was om die was te doen, dan mik ik alles gewoon nat in de wasmachine en zet ik de machine meteen aan.

5. Kleine Muis

Kleine Muis Actief lid

20 dec 2011
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    in de wasmachine, heb elke dag een witte was (waar al jou opgesomde punten in thuishoren). zolang ik nog niet naar boven ga leg ik ze op een stapeltje in de hoek van de keuken en zodra ik naar boven loop neem ik ze mee en mik ze in de trommel.

andere droge kleding gaat in de wasmand andere vieze kleding met eetvlekken of vlekken van de voetbal ofzo gaan in een speciaal daarvoor bestemde emmer onder de gootsteen van de badkamer.

6. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb in de badkamer zo'n droogrek aan de verwarming hangen. (zo'n ding dat je ook over de deur kunt hangen) Dat hangt dan boven het bad, dus dat hangt niet in de weg. Daar hangen de natte handdoeken en washandjes.

Vaatdoekjes en andere natte dingen hang ik over de tredes van de zoldertrap. Daar hoeven we toch bijna nooit te zijn, dus het hangt ook niet in de weg. Plus, als het naar beneden valt, valt het recht in de wasmand... :D

7. Leonike

Leonike Bekend lid

21 nov 2011
    521
    2
    18
    Hier ook op dezelfde manier.

De handdoeken van de badkamer gebruik ik rustig een 2e keer, dan gaan ze aan het handdoekenrek op de badkamer.

Handdoek, theedoek en vaatdoek gaan elke dag in de "natte" wasmand.
    Poetsdoeken en dweil na gebruik ook gelijk in de "natte" wasmand.

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Of gelijk in de wasmachine of eerst drogen op de kachel (of rek die erboven hangt) en dan in wasmand. Ik doe nooit nat goed in mijn wasmand, vind ik vies.

9. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    De theedoeken, poetslappen ed gaan over de rand van de wasmand in onze bijkeuken. De handdoeken gaan over de rand vh bad, als het droog is in de wasmand. Hier ook geen natte spullen in de wasmanden.

Deel Deze Pagina