Ik vraag me af waar jullie de regenap van jullie bugaboo laten. Het is best een flink ding en toch wil ik em bij me hebben. Zit ie bij jullie in je mandje? Danis wel gelijk het hele mandje vol alhoewel die toch zo onhandig zit dat je er weinig anders in kunt stoppen )
Jeetje, daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht. Heb hem zelf nog niet uitgepakt hihi. Ik denk dat ik hem alleen ga meenemen als ze regen verwachten. De bugaboo zelf kan wel tegen een beetje regen (als je tenminste de canvas kap hebt) en ik denk niet dat het kindje helemaal zal natregenen. Is die regenkap er een beetje makkelijk om heen te doen? of moet ik het van tevoren nog wel even oefenen?
Bij mij ligt hij altijd in het mandje. Je weet maar nooit. In nederland kan het zijn dat het stralend weer is en ineens een bui.
Daar hebben ze toch tegenwoordig buienradar voor? Ik neem mijn regenhoes (van ander merk overigens) alleen mee als het echt regent. Je kunt altijd even een winkel induiken als het regent toch?
ik heb geen bugaboo maar heb van mijn x-adventure altijd de regenzeiltje altijd onder in de kinderwagen mand liggen. buienradar is ook niet 100% betrouwbaar, laatst zeiden ze het blijft droog maar het regende toch.
Op zolder... Ik heb hem een tijd in het mandje meegenomen (heb ook een Bugaboo), maar vind het een onhandig ding. Als het dreigt te gaan regenen neem ik de buggy, die regenkap zit in 5 seconden eromheen.
Heb bij mijn zoon in 4 jaar tijd dat ding 1 keer gebruikt. Ligt dus gewoon in de gangkast en gaat alleen mee als t echt dreigt en dan nog blijven ze met een paar druppen wel droog hoor. Als t met bakken valt zoals vorige week, blijf ik toch liever even schuilen, dan dat ik zelf doorweekt ben.