Geen vaste plek. Soms hangt hij aan een eettafelstoel, dan weer om een deurknop van de kast, om tripp trapp van babyzoontje waar z'n luiertas ook aan hangt, of hij slingert ergens in de gang.
Wij hebben een kapstok aan de binnenkant van de kelder deur gemaakt. Daar hangen tassen, paraplu’s, en de fietshelm van m’n dochtertje. Naast de haken voor de hondenriem. Deur open, overzichtelijk en uit t zicht. Oh ja en je loopt er langs als je naar buiten gaat.
Portemonnee heb ik ook niet. Ik laat alles op het drinken na in mijn jaszak. Telefoon gaat er thuis uiteen ligt dan het gewoon in de kamer. Als er drinken mee moet dan een losse fles of in een rugzak. Ik heb overigens wel een handtas, maar gebruik hem zelden of nooit. Hij hangt hier in de trapkast, de tassen van de kinderen overigens ook.
Gedurende de dag ligt hij in de woonkamer. ( op of onder de stoel of op de bank) Aan het einde van de dag meestal netjes in de gang
Hier staat hij ook op een stoel onder de tafel. Ook ik ben nog volledig analoog dus heb regelmatig wat nodig uit mijn handtas.
Ik heb geen handtas, lekker makkelijk Mijn werktas ligt op mijn fiets. Klaar voor de start haha Luiertas gebruik ik nooit Mijn man heeft jammer genoeg een koelbox. Staat altijd in de weg in de hal en ziet er gehavend uit door de bouw.
ergens achter in de kast, aleen voor net moet dat ding mee en dan hangt hij over de stoel. Vind ze onhandig.
Die ik op dat moment gebruik in een vitrinekast in de keuken (heb 1 gedeelte leeg voor de creche/schooltassen, mijn tas, etc). Mijn andere tassen staan in mijn inloopkast, bij mijn slaapkamer.
Werktassen en schooltassen staan in de bijkeuken boven op een kastje. Heb een paar handtasjes, hangen of aan de kapstok of boven in de kledingkast. Maar als ik thuis ben gebruik ik geen één tas telefoons, sleutels en portemonnee hebben we vaste plekken voor in huis. Zou niet weten wat ik dan nog uit m'n tas zou moeten halen, handcrème, labello etc heb ik dubbel. En daarbij ga ik ook meestal de deur uit zonder tas, ik heb wel altijd jassen waar ik sleutels, portemonnee en telefoon in kwijt kan Jassen en tassen in de woonkamer is hier een echte no go, dat vind ik zo rommelig staan.
Geen handtas in huis, maar mijn rugtas, de rugtassen van de kinderen en en laptoptas van man liggen allemaal in de gang onder de kapstok (of man en mijn tas boven bij onze werkplek als we daar werken/hebben gewerkt).
Aan de kapstok. De tassen van school hangen aan de knop van de verwarming in de gang bij de achterdeur.
Op de kapstok bij de voordeur, bij de tassen van de kinderen. Laptoptas staat eronder (hebben lage kasten eronder). Verder hangt daar mijn jas en de jassen die we niet dagelijks gebruiken. Jassen van kinderen en man hangen op de kapstok bij de achterdeur. Daar ook een schoenenrek onder met dagelijkse schoenen. Overige schoenen en bijvoorbeeld sjaals enz liggen in de kasten bij de voordeur.
Bij haar vriendjes op hun eigen kastje, kunnen ze ‘s avonds samen een dansje doen Ik heb dure handtassen, die slingeren niet rond .... eigenlijk slingert niets hier rond
Op de kapstok. Ik wil geen rondslingerende tassen in de woonkamer en keuken. Schooltassen, werktas en koelbox in de bijkeuken op het schap.
Ik heb een side table vrij dicht bij de muur staan en mijn handtas staat tussen die side table en de muur.. toevallig dezelfde kleur en valt niet erg op...